اخلاقی:ارائه بسته حمایتی ویژه تاکسیرانان بندرعباس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس خدمات ویژه به نمازگزاران عید سعید فطر ارائه می‌کند.
کد خبر: ۲۵۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 03 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی اظهار کرد: برای کمک به انتقال نمازگزاران عید سعید فطر در این روز سرویس‌های ویژه تاکسیرانی در خطوط منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید فطر در محدوده مصلی شهر بندرعباس و خیابان‌های اطراف آن برقرار شده است.
 
وی افزود: 150 دستگاه تاکسی در مسیر بلوار اصلی و بیش از 200 تاکسی نیز در مسیرهای فرعی منتهی به محل اقامه نماز عید سعید فطر در بندرعباس از دقایقی پس از اذان صبح فعال خواهند بود تا نمازگزاران بتوانند نماز صبح عید را به امامت نماینده ولی‌ فقیه در استان اقامه کنند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام با برکت عید فطر، بسته حمایتی ویژه‌ای شامل لاستیک، روغن، باطری به تاکسیرانان شهر بندرعباس اعطا می‌شود که این اقلام با تخفیف ویژه و با قیمتی پائین‌تر از نرخ بازار به تاکسیرانان اعطا و شرایط اقساطی نیز برای پرداخت هزینه آن در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر بندرعباس ادامه داد: همه رانندگان تاکسی شهر بندرعباس می‌توانند با مراجعه به واحد بازرسی سازمان نسبت به دریافت این بسته حمایتی اقدام و آن را تهیه کنند.
 
به گزارش فارس، بیش از یک‌هزار و 800 دستگاه تاکسی در شهر بندرعباس فعالیت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار