مشکلات مسکن مهر کرج باید به صورت ریشه‌ای برطرف شود

کد خبر: ۲۵۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 03 July 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مشکلات مسکن مهر این شهرستان باید به صورت ریشه‌ای برطرف شود.

حجت‌الله غلامرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا انتظارات به حقی دارند و نیازهای خومربوط به مسائل خدمات‌شهری با ما در میان می‌گذارند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر یکی از اصلی‌ترین مراجعات مردم مربوط به مشکلات، نواقص، کاستی‌ها و کمبودهای ساکنان مسکن مهر است و اعضای شوراهای شهر و روستا به طور مرتب با درخواست‌های مردمی در این زمینه روبه‌رو هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکلات مردم ساکن این واحدها، عدم درستی به خدمات شهری، نداشتن مراکز فرهنگی و اقتصادی، نبود مسجد و مدرسه و ... است.

غلامرضایی گفت: وقتی طرح مسکن مهر در دستور کار دولت قرار گرفت، برخی از کارشناسان اعلام کردند که احداث پروژه‌های چند صد واحدی در خارج از مناطق شهرها و فروش ارزان‌ قیمت آنها موجب ایجاد فاصله بیشتر طبقاتی و جداسازی اقشار کم‌درآمد از قشر متوسط و متول می‌شود.

وی بیان داشت: امروز که بخشی از واحدهای مسکن مهر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، می‌بینیم که این هشدارها و پیش‌بینی‌ها متاسفانه تحقق یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: از سوی دیگر واحدهای مسکن مهر در شهرستان کرج با مشکلات بسیاری در حوزه ارائه خدمات‌شهری روبه‌رو هستند و باید این مشکلات و کاستی‌ها به صورت ریشه‌ای برطرف شود.

غلامرضایی گفت: دسترسی به خطوط اتوبوس و تاکسی، احداث مدرسه و مسجد و مراکز فرهنگی و آموزشی و همچنین ارائه خدمات مناسب آب، برق، گاز و تلفن از جمله مهمترین نیازهای ساکنان واحدهای فوق است.

وی اظهار داشت: بخشی از این خدمات‌ بر عهده شهرداری و مدیریت شهری کرج نیست و دیگر دستگاه‌ها باید اقدام کنند، اما شورای شهر و شهرداری کرج از تمام توان خود برای همکاری با این دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده خواهد کرد.

غلامرضایی در پایان گفت: به طور قطع مدیریت شهری کرج اگر چه در برخی‌ از حوزه‌ها مسؤولیتی بر عهده ندارد، اما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ساکنان مسکن مهر به کار بسته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار