قفل باب تفرقه باکلیدهمدلی وهمزبانی

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مبانی توحیدی و اسلامی با ویژگی های اسلام انقلابی و محوریت قرآن وعترت، یکی از پدیده های نادر تاریخ است که با همدلی و همزبانی توسعه روزافزون می یابد.
کد خبر: ۲۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 20 April 2015

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مبانی توحیدی و اسلامی با ویژگی های اسلام انقلابی و محوریت قرآن وعترت، یکی از پدیده های نادر تاریخ است که با همدلی و همزبانی توسعه روزافزون می یابد.

به گزارش مهر، چندین سال است که سال ها توسط مقام معظم رهبری نامگذاری می شوند، سال گذشته سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شد و امسال نیز رهبر معظم انقلاب سال ۹۴ را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند تا بار دیگر مردم و دولت را با سخنان هوشنمدانه خود آگاه کنند چراکه بسترهای توسعه و رشد کشور با وحدت و بصیرت مردم میسر است. ‌

یکی از وظایف مردم و مسئولان در این برهه زمانی ایجاد وحدت و تفرقه زدایی از جامعه است چراکه دشمنان همواره نقشه و توطئه هایی علیه جمهوی اسلامی ایران داشته اند و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب، سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی بین ملت ایران دارد.

آنچه مسلم است اینکه باید توجه داشت وحدت و یکپارچگی در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی بین مردم و مسئولان باعث پیروزی نبرد حق علیه باطل شد و همچون گذشته باید با حفظ وحدت و بصیرت دشمنان را مایوس کنیم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مبانی توحیدی و اسلامی با ویژگی های اسلام انقلابی و با محوریت قرآن و عترت و از پدیده های نادر تاریخ است

در همین راستا مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مبانی توحیدی و اسلامی با ویژگی های اسلام انقلابی و با محوریت قرآن و عترت و از پدیده های نادر تاریخ است.

حجت الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه پدیده و نادر بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حقانیت نظام است، افزود: به همین خاطر تکلیف و وظیفه ای به دوش نظام جمهوری اسلامی ایران است که این وظیفه بسیار سنگینی است.

همدلی و همزبانی

حجت الاسلام دشتکی اضافه کرد: امروز امام عصر(عج) و دیروز پیامبر اکرم(ص) و سایر ائمه (ع) به دنبال تحقق عدالت و تحقق حکومت اسلامی و ادای حقوق افراد جامعه بوده و هستند و لذا امروز این وظیفه سنگین به دوش نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون این وظیفه سنگین را به نحو احسن انجام داده است، عنوان داشت: الگوسازی که ایران در جهان انجام داده در طول تاریخ بشری بی نظیر است و باید توجه داشت که این الگوسازی در بخش های مختلفی صورت گرفته است.

امروز مدیریت دینی ایران به عنوان الگویی موفق مطرح است و تمامی ملت ها به این الگو گرایش دارند

وی در ادامه با اشاره به اینکه عصاره این بخش های مختلف اجرای الگوی مدیریت دینی است، گفت: امروز مدیریت دینی ایران به عنوان الگویی موفق مطرح است و تمامی ملت ها به این الگو گرایش دارند.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه گرچه برخی دولت ها درصدد و تلاش هستند که در مقابل این الگو قرار گیرند، ابراز داشت: دولت و ملت باید مانند یک عدد واحد باشند تا دشمن جرئت نکند بین دولت و ملت شکاف ایجاد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه امسال را با نام همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگذاری کرده اند، گفت: دولت تا جایی که امکانات اجازه می دهد برای ملت کار می کند و باید حق خدمتگزاری خود را ادا کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران لایق بهترین هاست، اظهار داشت: ملت ایران مبلغ و مروج بهترین ها از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه ملت نیز باید روحیه نشاط و شادابی را در جامعه و مسئولین ایجاد کند، افزود: اگر این اتفاق صورت گیرد و دولت وظیفه خدمتگزاری را انجام دهد و همچنین ملت نیز از دولت حمایت کند آن موقع است که ما می توانیم در تحولات منطقه و جهان و متناسب با شأن و لیاقت نظام انقلاب اسلامی و ملتمان نقش ایفا کنیم و بگوییم که اهداف والای ایران پیاده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه قرآن و عترت برای یک دین و ملت خاص نیست و مخاطب آن عموم ملت ها هستند، بیان داشت: الگوسازی ایران نیز برای تمامی ملت ها است.

مردم باید از دولت حمایت کنند و دولت نیز پشتیبان ملت باشد

وی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری هر ساله در قالب نامگذاری سال ها است، اضافه کرد: مردم باید از دولت حمایت کنند و دولت نیز پشتیبان ملت باشد چراکه با همدلی و همزبانی دولت و ملت، ایران اسلامی توسعه و پیشرفت خواهد داشت.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند نیز در همین زمینه با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان داشت: مقابله با تحریم‌ها در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

حجت‌الاسلام حسین گروسی با تاکید بر اینکه مقابله با تحریم‌ها در گرو همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است، گفت: نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری فرصتی برای تقویت همدلی و وحدت است.

وی ابراز داشت: مقابله با تحریم‌ها، رشد و توسعه کشور، عزت و غرور ملی، توسعه علمی و فرهنگی و اقتدار کشور در گرو همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا همدلی‌ و هم‌زبانی در جامعه اشاعه یابد، گفت: اختلاف محور عقب‌ماندگی است و برادری و وحدت مایه پیشرفت کشور است و امیدواریم امسال برای مردم پر خیر و برکت باشد.

دولت و ملت با تبعیت از مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اقتصاد درون‌زا برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش کنند

حجت‌الاسلام گروسی با اشاره به اینکه دولت و ملت نسبت به یکدیگر حقوقی دارند، اظهار داشت: دولت و ملت با تبعیت از مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اقتصاد درون‌زا برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسداباد نیز در ادامه در گفتگو با خبرنگار مهر، تبیین شعار سال را از مهمترین وظایف روحانیون در سال جاری دانست و گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیده اند، مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون وجود دارد.

حجت الاسلام موسی محبی افزود: در مورد همدلی و همزبانی احادیث و روایات فراوانی وجود دارد که در همین باب می توان به حدیثی از حضرت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد که به بعضى یاران خود فرمودند: "آنچه را که دوست ندارى نسبت به تو انجام شود تو نیز نسبت به هیچ کس انجام مده".

دولت و ملت، همدلی و هم زبانی

حجت الاسلام محبی افزود: همدلی و همزبانی مسئولین و مردم عامل ارتقا فرهنگ دینی جامعه اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با شعار سال جاری گفت: تحقق شعار ملی امسال نیازمند تعامل فرا دستگاهی است.

حجت الاسلام حسین علی قمری نیا با بیان اینکه نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مهم‌ترین اولویت‌های نظام اسلامی در هر سال است، عنوان داشت: اعلام سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی درشرایط بسیار چالش‌ برانگیز کنونی، نشان از این حقیقت دارد که حساس ‌ترین و تعیین ‌کننده ‌ترین عامل اقتدار نظام همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

وی ابراز داشت: تحقق این شعار ضامن سلامت و امنیت معنوی و مادی نظام است و همچنین بیمه‌کننده نظام در برابر شبیخون‌های نرم و سخت از طرف دشمنان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار