ماه رمضان ماه دوری از وسوسه‌های شیطانی

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی شخصی و اجتماعی بود که باید این مهم را در دستور کار زندگی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۲۵۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 06 July 2016
 دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی شخصی و اجتماعی بود که باید این مهم را در دستور کار زندگی خود قرار دهیم.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مرتضی حسنی‌حلم صبح چهارشنبه در سخنان پیش از خطبه نماز عید فطر در مصلای همدان با بیان اینکه ماه رمضان ماه دوری از وسوسه‌های شیطانی بود، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی شخصی و اجتماعی بود که باید این مهم را در دستور کار زندگی خود قرار دهیم.

وی دوری از گناه، توجه به انفاق، صله رحم و دوری از بدی و زشتی‌ها را از برکات ماه رمضان و روزه‌داری عنوان کرد و گفت: ماه رمضان ماه وحدت و یکپارچگی، زدودن غم و اندوه و ماه ایثار بود.

حجت الاسلام حسنی حلم با تاکید بر اینکه نماز عید فطر، جلوه‌ای از اقتدار امت اسلامی است که مایه خوشنودی دوستان و یأس دشمنان است، از حضور پرشور مردم در نماز عید سعید فطر قدردانی کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان همچنین با تاکید بر اینکه باید زندگی خود را بر مدار قرآن قرار دهیم و در این مسیر پیش رویم، گفت: اگر زندگی انسان قرآنی باشد در انجام مسئولیت‌ها نیز موفق خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه دست اندرکاران برپایی نماز عید فطر از دوهفته قبل در حال آماده سازی فضا برای برپایی این مراسم باشکوه هستند، گفت: تکمیل مصلای همدان نیازمند همراهی مردم دارالمومنین همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار