برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در نکا

کد خبر: ۲۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 21 April 2015
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی نکا در چهارم اردیبهشت‌ ماه جاری، همزمان با هفته سلامت خبر داد.
 اسماعیل محمودیان امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: ترویج نشاط در بین خانواده‌ها و ترویج فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه، بخشی از وظایف در هیئت ورزش‌های همگانی است که با کمک و همکاری مسئولان شهرستان نکا عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش سالم، توجه به سلامت جامعه است، اظهار کرد: همه باید در گسترش ورزش در جامعه در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی تلاش کنیم و در این راستا باید ورزش همگانی از درون خانواده‌ها و ترویج در بین آنان مورد توجه قرار گرفته و گسترش یابد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان نکا با اشاره به پیاده‌روی بزرگ خانوادگی نکا، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده این برنامه پیاده‌روی با حضور مدیران استانی و مردم ورزش‌دوست این شهرستان روز جمعه چهارم اردیبهشت‌ ماه جاری از میدان جانبازان نکا به سمت مجموعه ورزشی سردار طوسی برگزار می‌شود.

محمودیان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی در گرو تعامل و همکاری تمامی نهادهای موثر و تاثیرگذار بر این امر است، ادامه داد: فرهنگ‌سازی از مسائل مهمی است که در ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرد که همه مسئولان و مردم باید در این رابطه پای کار باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته سلامت است، خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و امور جوانان و دستگاه‌های مختلف اداری برگزار می‌شود و در پایان هدایای نفیسی برای شرکت‌کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا با اشاره به رابطه مستقیم ورزش، جسم و روح سالم، تصریح کرد: برای دارا بودن جامعه‌ای سالم و با نشاط نیازمند توجه به ورزش و در راس آن توسعه ورزش‌های همگانی به عنوان مادر ورزش‌ها باشیم که این مهم در شهرستان نکا با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده مورد توجه خاص است.

محمودیان افزود: اهمیت ورزش از جمله ورزش همگانی در افزایش سطح سلامتی و شادابی جامعه به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان و بانوان در حوزه‌های مختلف علمی، اخلاقی، اقتصادی و هنری امری انکار‌ناپذیر است و ممارست و توجه به آن، جامعه را در مسیر پویایی و رشد قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر رونق ورزش همگانی در بین بانوان، گفت: با تاکید بر اخلاق‌مداری در ورزش و به‌ویژه در ورزش همگانی، تلاش داریم تا با برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی، ورزش را در بین بانوان نهادینه کنیم تا در افزایش سلامت همه اقشار جامعه تاثیرگذار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار