مواج بودن دریا در مازندران/ شنا کردن ممنوع

کد خبر: ۲۵۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 08 July 2016
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه دریا تقریباً در حال حاضر مواج است و این موضوع خطرآفرین است، گفت: درخواست ما از افراد این است به‌ هیچ وجه وارد دریا نشوند.

عیسی قاسمی طوسی اظهار کرد: قبل از آغاز تعطیلات عید سعید فطر و با توجه به پیش‌بینی افزایش حضور مسافران طی این ایام، تیم‌های نظارتی به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به گردشگران در منطقه حضور یافتند.

وی بیان کرد: در ایام تعطیلات تنها روز گذشته شاهد یک مورد غرقی در طرح سیترای دریای نوشهر بودیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه شنا در خارج از محدوده طرح‌های دریا خطرآفرین است، تصریح کرد: توصیه ما این است که مسافران و هم‌استانی‌ها از طرح‌های دریا برای شنا استفاده کنند.

این مسؤول اظهار کرد: در حال حاضر دریا تقریباً مواج است که این موضوع برای مسافران خطرآفرین است و درخواست ما از افراد این است به‌هیچ وجه وارد دریا نشوند.

قاسمی طوسی یادآور شد: هر جا که خارج از طرح سامان‌دهی دریا باشد، امکان حادثه وجود دارد؛ برخی افراد توصیه‌های نجات غریق را نوعی مزاحمت برای شادی می‌دانند.

وی در پایان گفت: لازم است افراد با رعایت توصیه‌ها خاطره‌ای خوش از سفر به مازندران را به یادگار بگذارند که این مهم تنها مشارکت، همراهی و فرهنگ‌سازی درست در میان مردم اتفاق می‌افتد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار