فعالسازی نهادهای فرهنگی برای مبارزه با قاچاق

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی باید در امر مبارزه با قاچاق کالا فعالیت داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 09 July 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی باید در امر مبارزه با قاچاق کالا فعالیت داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز همدان، محمد ابراهیم الهی تبار در نشستی که با حضور اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان و معاونان وی برگزار شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی باید در مبارزه با قاچاق کالا فعالیت داشته باشند و صداوسیما نیز باید با تعیین محتوای مناسب در بخش مبارزه با قاچاق کالا اقدامات مناسبی انجام دهد.

محمدابراهیم الهی‌تبار عنوان کرد: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز می‌تواند روند توسعه در یک کشور را مخدوش کند و این پیامدها تنها به حوزه اقتصادی محدود نشده بلکه پیامدهای اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان همچنین خواستار تبلیغاتی متناسب، هوشمندانه و همه جانبه در راستای گسترش فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا در استان همدان از طریق صدا و سیمای مرکز همدان شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان نیز با اشاره به اینکه باید معایب و مضرات استفاده از کالاهای قاچاق برای مردم بیان شود، گفت: رسانه ملی آمادگی تولید برنامه درباره مبارزه با قاچاق کالا و وضعیت تولیدی‌های استانی را دارد.

حسین میسر افزود: پیامدهای کوتاه‌مدت قاچاق کالا در حوزه اقتصادی موجب کاهش سطح اشتغال، تضعیف تولید ملی، رشد قیمت کالاها، ایجاد درآمد نامشروع و آسیب به واردکنندگان قانونی کالاست.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

حمیدرضا سعیدزاده با قدردانی از تلاش‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان عنوان کرد: فرماندهی انتظامی استان همدان با این کشفیات مقام نخست مبارزه با کالای قاچاق را در کشور کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار