برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در قزوین

مسؤول روابط عمومی هیأت دوچرخه‌‌سواری استان قزوین گفت: به همت این هیأت چند مرحله دیگر از مسابقات دوچرخه‌سواری استانی در اوایل شهریورماه سال جاری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، همایون بصیری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دو مسابقه قهرمانی کشور در حوزه بانوان و آقایان طی هفته گذشته برگزار شده که استان قزوین نیز نمایندگانی را به این مسابقات اعزام کرده است.

وی ادامه داد: مسابقه قهرمانی کشور آقایان هفته گذشته در شیراز برگزار شد و استان قزوین با توجه به نفرات شاخصی که در رشته دانهیل دارد، هم در حوزه انفرادی و گروهی رتبه اول را به خود اختصاص داد.

مسؤول روابط عمومی هیأت دوچرخه‌‌سواری استان قزوین افزود: در حوزه بانوان نیز طی چند روز گذشته یک مسابقه قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که هنوز اخبار دقیق مکتوبی از نتایج آن در دست نیست اما طبق آخرین واصله بانوان دوچرخه‌سوار این استان در این مسابقات نیز مدال کسب کرده‌اند.

بصیری تصریح کرد: طی چند ماه اخیر پنج مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری در سطح استان قزوین برگزار کرده‌ایم که سه مرحله آن قبل از ماه مبارک رمضان و دو مرحله آن نیز بعد از ماه مبارک رمضان بوده است.

وی با اشاره به این نکته که برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری نیاز به یک مکان خلوت است، بیان کرد: سه مرحله از این مسابقات شهری و در بلوار انقلاب اسلامی شهرک کوثر برگزار شد و دو مرحله آن نیز کوهستانی که یکی در کوهستان کنار مزار شهدای گمنام و دیگری در جاده کوهستانی اردبیلک برگزار شد.

مسؤول روابط عمومی هیأت دوچرخه‌‌سواری استان قزوین مطرح کرد: به همت این هیأت چند مرحله دیگر از این مسابقات استانی در اوایل شهریور ماه سال جاری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که البته برگزاری آن منوط به تأمین بودجه اندک 2 تا 3 میلیون تومانی از سوی یک حامیان مالی است.

بصیری با اشاره به عدم برگزاری تورهای دوچرخه‌سواری در استان قزوین اذعان کرد: برگزاری تور نیاز به هزینه سنگین و همکاری حداقل 6 نهاد از دستگاه‌های ذیربط این استان را دارد که این نیازها تاکنون تأمین نشده‌اند.

این مسؤول اضافه کرد: برای برگزاری یک تور دوچرخه‌سواری باید یک هیأت یکدست داشته باشیم که هیأت دوچرخه‌سواری همانند بسیاری از هیأت‌های دیگر استان قزوین این‌گونه نیست.

مسؤول روابط عمومی هیأت دوچرخه‌سواری استان قزوین با بیان این نکته که کار باید برای رضای خدا باشد، یادآور شد: از سال‌های گذشته تاکنون هیأت‌ها مجموعه‌هایی بودند که هدفشان به هیچ‌وجه انگیزه‌های مالی نبوده است اما هیأت‌های ورزشی این استان در حال حاضر همانند گذشته به این امر توجه ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار