عضویت 5 هزار نفر در تعاونی توسعه عمران

وی افزود: این شرکت حدود دو ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداقل نیمی از جمعیت شهرستان باید به عضویت آن در آیند
کد خبر: ۲۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 23 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، اسماعیل حاجی‌پور ظهر امروز در جلسه اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان درباره تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران در رشت، اظهار کرد: تعاونی توسعه عمران شهر رشت تنها شرکت تعاونی است که با مصوبه و تایید دولت و مجلس فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این شرکت حدود دو ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداقل نیمی از جمعیت شهرستان باید به عضویت آن در آیند.

این مقام مسئول با اشاره به قیمت سهام تعاونی مذکور، تصریح کرد: هر سهام این شرکت تعاونی به مبلغ 150 هزار تومان به فروش می‌رسد و افراد با 50 هزار تومان می‌توانند یک سوم سهام آن را خریداری کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق بانک‌های توسعه تعاون، ملت و صادرات اقدام به خرید سهام این شرکت تعاونی کنند.

حاجی‌پور زمان واگذاری سهام شرکت تعاونی مذکور را تا 21 اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و گفت: اعضا تا این زمان فرصت دارند نسبت به خرید سهام شرکت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم 10 تا 15 روز به مدت زمان واگذاری سهام بیفزاییم، خاطرنشان کرد: افراد در این فاصله می‌توانند فرصت بیشتری برای عضویت در شرکت تعاونی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت شرکت تعاونی توسعه عمران این شهر را متشکل از 11 نفر هیئت موسس دانست و گفت: این شرکت در بخش‌های مختلف عمران، صادرات و واردات و موضوعات اجتماعی، رفاهی و اقتصادی فعالیت دارد.

وی با تصریح بر اینکه دولت و مجلس پشتوانه این شرکت هستند، یادآور شد: باید حداقل نیمی از جمعیت شهرستان رشت یعنی حدود 5 هزار نفر را در آن به عضویت بگیریم.

حاجی‌پور درباره حمایت استاندار گیلان از فعالیت شرکت تعاونی توسعه عمران شهر رشت، متذکر شد: استاندار گیلان درباره پرداخت وام‌های کم‌بهره و ... قول‌های مساعدی داده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع فروش سهام به تمام شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی شده است، متذکر شد: به بخشداری‌های خمام، خشکبیجار، لشت‌نشا، سنگر و ... درباره نحوه و زمان واگذاری سهام شرکت تعاونی توسعه عمران شهر رشت اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با تاکید بر سودآور بودن سهام شرکت تعاونی توسعه عمران شهر رشت، تصریح کرد: اطمینان کامل داریم که این تعاونی از رشد و شکوفایی فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌شود و برای واریز شدن سود سهام به سهامداران از همان ابتدا کارت عابر بانک در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به وضعیت ذخایر آب برای شالیزارهای استان اشاره کرد و گفت: حجم آب پشت سد 888 میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش دارد.

حاجی‌پور با بیان اینکه ورودی آب به شهر رشت 105 مترمکعب در ثانیه است، یادآور شد: روزانه 8 میلیون متر مکعب آب سد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به لایروبی رودخانه‌ها در گیلان خاطرنشان کرد: یک هزار و 51 کیلومتر در سطح استان لایروبی شده که سهم شهر رشت 400 کیلومتر است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه کشاورزان چشم امیدشان به مسئولان است، تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید در کنار یکدیگر برای برطرف شدن مشکلات کشاورزان پرتلاش گام بردارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار