اجرای سه هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان یزد

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: افزون بر سه هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت و روز ملی دختران در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۲۷۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 01 August 2016
به گزارش تابناک یزد،رقیه کرمانیان در نشست هم اندیشی، هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه کرامت و روز ملی دختران در یزد با بیان اینکه 14تا24 مرداد ماه از سالگرد تولد حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامیده می شود از فعالیت دستگاه های استان برای اجرای برنامه ها به مناسبت این دهه خبر داد.
وی با اشاره به اینکه برنامه های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در دهه کرامت با تأکید بر روز ملی دختران برنامه ریزی شده است گفت: هدف ما از برنامه های این مناسبت افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای خودباوری بانوان و دختران استان است .
این مسئول خاطر نشان کرد: لازم است برنامه های دهه کرامت هدفمند و بیانگر الگوی برتر اسلامی باشد و منجر به اعتماد و هم افزایی میان دستگاه ها شود.
کرمانیان با بیان اینکه کرامت موضوع ارزشمندی است افزود: لازم است دستگاه های استان با نشان دادن سیره عملی معصومین(ع) برای تبیین فرهنگ اسلامی تکاپو کرده، گروه هدف را در نظر گرفته و با مخاطب شناسی برنامه های خود را انجام دهند.
افرایش فعالیت های آموزش های همگانی، فعالیت های مرکز مشاوره نیروی انتظامی، جشنواره رضوی، تجلیل از دختران نمونه در عرصه های قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی، کارگاه های آموزشی ویژه بانوان و دختران، نشست های آزاداندیشی، سلسله نشست های کتابخوان، برگزاری جشن های مردمی، اردوهای درون استانی و برون استانی برای دانش آموزان و کارکنان از جمله برنامه های دستگاه های استان به مناسبت دهۀ کرامت و روز ملی دختران است.
در این جلسه نمایندگان دستگاه های استان برنامه های دستگاه های خود در دهه کرامت را بیان و درباره طرح بانوی شاد که هدفش تداوم و استمرار فعالیت های فرهنگی و ورزشی بانوان است هم اندیشی کردند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار