مدیرکل جدید اوقاف کرمانشاه:

باید از فرهنگ وقف برای رفع معضل بیکاری استان استفاده کرد

مدیرکل جدید اوقاف کرمانشاه گفت: باید از فرهنگ وقف برای رفع معضل بیکاری استان استفاده کرد.
کد خبر: ۲۷۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 02 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،
 حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در  مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار شدگفت: تلاش خواهم کرد تا در دوران مسئولیتم در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با قدرت و قوت تمام از موقوفات استان کرمانشاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم و رنج دیده این استان استفاده کنم.
حجت الاسلام عباسیان وقف را از پایه‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی در سایه وقف راحت‌تر و سریع‌تر خواهد توانست به اهداف خود دست یابد.

عباسیان سپس با اشاره به جایگاه نامناسب استان کرمانشاه از حیث بیکاری و قرار گرفتن در رتبه‌های نخست بیکاری کشور گفت: می‌توان از فرهنگ وقف در راستای ایجاد اشتغال و حل معضل بیکاری استفاده کرد.
وی با اشاره به در اولویت بودن اجرای امینانه نیات واقفین گفت: موقوفات با حدود شرعی می‌توانند در راستای رفع معضل بیکاری بکار گرفته شوند.مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: با فرهنگ وقف و نه با تکیه بر سرمایه‌های آن می‌توان گام‌های موثری را در راستای رفع معضل بیکاری در این استان برداشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار