امیرحسنخانی:

فعالیت‌های علمی و فرهنگی جهاددانشگاهی نقش‌آفرین است

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی جهادگرانه و نتیجه‌بخش بوده که محور فعالیت‌ها مبتنی بر تاثیرگذار بودن آن است.
کد خبر: ۲۷۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 03 August 2016

محمدرضا امیرحسنخانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد پژوهشی و آموزشی است که انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی نیز بر عهده این نهاد است.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی در حوزه پژوهشی وظایفی از جمله انجام تحقیقات کاربردی و توسعه‌ای، ارائه مشاوره و خدمات علمی و فنی، پیگیری و بهره‌برداری از نتایج طرح‌های تحقیقاتی را بر عهده دارد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه عنوان کرد: معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با هدف برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی، و هماهنگی فعالیت‌های این بخش طراحی و ایجاد شده است.

امیر حسنخانی با بیان اینکه هدف‌گذاری جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی علمی، برای ارتقاء شاخص‌های کشور در حوزه‌های مختلف است، تاکید کرد: هدف جهاددانشگاهی کار جهادگرانه و نتیجه‌بخش بوده که محور فعالیت‌های آن مبتنی بر تاثیرگذار بودن آن است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی فعالیت‌های خوبی داشته و توانایی‌هایی بیشتری دارد، یادآور شد: جهاددانشگاهی در هر حوزه‌ای که وارد شده خوب عمل کرده و با هدف خدمت به مردم و کار صادقانه، جهادگرانه و مبتنی بر علم و دانش و کار درست تاثیرگذار بوده است.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با بیان اینکه جهاددانشگاهی در رسیدن به اهداف خود بسیار موفق بوده است، بیان کرد: جهاددانشگاهی شکل گرفت تا بر روی بسیاری از مسائل فرهنگی، تحقیقاتی و پژوهشی با همکاری دانشگاه‌ها و اساتید کار کند.

امیرحسنخانی گفت: جهاددانشگاهی یک مجموعه انقلابی بوده که اهداف جهادی را دنبال می‌کند و در بسیاری از طرح های تحقیقاتی موفق دانشگاه‌ها جهاد دانشگاهی شرکت داشته است.

وی با بیان اینکه این نهاد در بسیاری از بحث‌ها و جایگاه‌های پژوهشی بسیار اثرگذار بوده است، یادآور شد: جهاددانشگاهی به دنبال عملکرد بهتر و مطلوب‌تر بوده که باید دولت و مجلس بیشتر از گذشته این نهاد را تقویت کنند.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه با بیان اینکه این نهاد در کشت بافت سلولی نقش خوبی را ایفا کرده است، یادآور شد: در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کارهای بسیار بزرگ و خوبی را انجام داده و همراه خوبی برای اساتید و مراکز دانشگاهی بوده است.

امیرحسنخانی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کشور توسعه یابد و اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند باید توسعه شرکت‌های دانش بنیان را در کشور داشته باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار