کاهش 13 درصدی تلفات ترافیکی در یزد

کد خبر: ۲۷۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 11 August 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر گروه سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تلفات ترافیکی درون و برون شهری استان یزد در سه ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل، 13 درصد کاهش یافت.

 «حسن جان‌فدا» با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ رعایت قوانین رانندگی در راستای کاهش آمار تصادفات درون و برون شهری، اظهار کرد: با نصب دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در برخی از شهرستان‌های استان و مسیرهای مواصلاتی، بر اساس آمار رسمی سازمان پزشکی قانونی، آمار فوت شدگان تلفات ترافیکی درون شهری استان کاهش یافته است.

وی کاهش 40 درصدی آمار تلفات رانندگی در بهار امسال نسبت به زمان مشابه پارسال، گفت: این امر رابطه‌ی مستقیمی با نصب دوربین‌های ثبت سرعت و نظارتی دارد.

مدیر گروه سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به کاهش 13 درصدی تلفات دورن‌شهری و برون‌شهری استان در سه ماه نخست امسال، افزود: هم‌اکنون بیش از 100 دوربین ثبت سرعت و نظارتی در سطح شهر یزد نصب شده است.

جان‌فدا در پایان سخنان خود تصریح کرد: به‌منظور ارتقای فرهنگ ترافیک و اقدامات ترویجی و تشویقی، همایش تجلیل از موتورسواران قانونمند در تاریخ دهم شهریورماه با همکاری معاونت ترافیک شهرداری یزد، انجمن یاس(یاوران ارتقای سلامت)، پلیس و دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار