تابناک کهگیلویه و بویراحمد:

موفق ترین وزیر روحانی به شهرستان دنا می رود

فرماندار دنا:با توجه به محدود بودن وقت ، نماینده دولت در سفر به شهرستان دنا برنامه های افتتاحیه و اختتامیه در این شهرستان به صورت فشرده برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۷۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷ 13 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا از سفر وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، به نمایندگی از رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد.
با توجه به اینکه در سفرهای استانی ، رئیس جمهور فقط در مرکز استان بازدید دارد،تعدادی از وزرا و یا معاونین ، به نمایندگی از وی به شهرستان های مختلف استان می روند.
فرماندار دنا در گفتگویی از سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان خبر داد و گفت:با توجه به محدود بودن وقت  نماینده دولت در سفر به شهرستان دنا ، برنامه های افتتاحیه و اختتامیه در این شهرستان به صورت فشرده برگزار می گردد.
بهشتی روی گفت:وزیر بهداشت به نمایندگی از دولت با حضور در گلزار شهدای روستای تاریخی و توریستی کریک ضمن احترام به مقام شامخ شهداء در روستای معصوم آباد کریک حضور پیدا می کند و طرح تکمیل آسفالت این روستا به نمایندگی از ۲۸پروژه راه اندازی شده آسفالت معابر روستایی افتتاح می گردد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان دنا در خصوص ادامه برنامه های وزیر بهداشت در این شهرستان افزود:با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی طرح آبیاری قطره ای باغات بیاره افتتاح و پس از آن احداث نماد شهر سیسخت و سامان دهی ورودی شهر سیسخت به نمایندگی از شش پروژه شهری در سیسخت و پاتاوه کلنگ زنی می شود .
این مقام ارشد دولتی که با شبکه خبر روز صحبت می کرد،ادامه داد:بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهرستان دنا حضور در شورای اداری شهرستان دنا در دستور کار نماینده رئیس جمهور دراین شهرستان قرار دارد.
لازم به توضیح است سفر رئیس جمهور و هیئت همراه روز یکشنبه انجام می گیرد که در این سفر نمایندگانی از سوی رئیس جمهور به شهرستان های استان سفر می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار