نیکشهر؛ پذیرش دانشجو بدون کنکور

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون ورودی در هشت رشته دانشجو می پذیرد.
کد خبر: ۲۷۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 13 August 2016


محمدکریم رئیسی گفت تمامی دارندگان مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی می توانند از 23 تا 28 مرداد ماه جاری از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نام نویسی کنند.
وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی مدیریت دولتی و صنعتی، بازرگانی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، علوم قرآن و فلسفه انجام می شود.
وی بیان کرد: علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور نیکشهر می توانند به آدرس این دانشگاه در ابتدای ورودی شهر نیکشهر از طرف قصرقند مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05435234350 تماس برقرار کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور نیکشهر ادامه داد: این دانشگاه از سال 1381 فعالیت علمی خود را آغاز کرده و تاکنون 800 نفر در مقطع کارشناسی از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.
وی افزود: هم اینک 960 دانشجو در 10 رشته مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، الهیات علوم قرآن و حدیث، الهیات فلسفه و کلام، علوم اجتماعی پژوهشگری، علوم اجتماعی تعاون و رفاه، مترجمی زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر با 395 روستا 134 هزار نفر جمعیت و چهار بخش در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی ایرانشهر- چابهار واقع شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار