کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان شیروان افتتاح شد

نخستین کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی شهرستان شیروان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۷۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 13 August 2016
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان شمالی اظهار داشت: این نخستین کانونی است که متعلق به اعضا بوده و امکانات مناسبی دارد.

رمضان مجید نیا تصریح کرد: برای احداث این کانون 400 میلیون ریال از طرف سازمان تأمین اجتماعی و 100 میلیون ریال نیز از جانب عزیزی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تأمین و هزینه شد. مابقی اعتبارات لازم نیز از محل حق عضویت سالانه اعضا تأمین شد.

مجید خاطرنشان کرد: زمین این کانون دارای 210 مترمربع وسعت و 150 مترمربع زیربنا است که زمین و پروانه آن به‌صورت رایگان از جانب شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان اختصاص‌یافته است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از همکاری تمامی مسئولان در افتتاح این پروژه گفت: متأسفانه عده‌ای در شیروان به دنبال تفرقه و التهاب هستند که مانع از خدمت به مردم می‌شود.

عبدالرضا عزیزی بابیان اینکه به دنبال رفع مشکلات این شهرستان هستیم و در این مسیر کارخانه قند شیروان نیز با اقدامات انجام‌شده به‌زودی راه‌اندازی می‌شود اظهار داشت: همکاری و همدلی کلید رفع مشکلات و خدمت به مردم است. زمانی که اعتبار وجود داشته باشد بدون هماهنگی و همراهی کاری از پیش نمی‌رود لذا نباید در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار بود.

سرپرست معاونت بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این آیین از زحمات تمامی مسئولان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بیش از 12 هزار مستمری‌بگیر اصلی در استان وجود دارد که سه هزار و 500 نفر آن‌ها مربوط به شهرستان شیروان بوده و نیازمند کمک و حمایت هستند.

محمدعلی عباس زاده افزود: آنچه برای آینده می‌خواهیم را باید از امروز انجام دهیم و به تأخیر نیندازیم تا به نتیجه برسیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار