تداوم هوای گرم و شرجی تا اواسط هفته در مازندران

آخرین وضعیت آب و هوای مازندران

از اواسط هفته جاری روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه با تقویت جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر انتظار داریم شرایط برای ابرناکی و وزش باد فراهم شود که احتمال بارش‌های پراکنده به‌ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 13 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از اواسط هفته جاری حداکثر دما دو یا سه درجه کاهش پیدا می‌کند که به‌دلیل وجود رطوبت زیاد این کاهش دما چندان محسوس نیست.
 
احمد اسدی اظهار کرد: روزهای شنبه 23 و یک‌شنبه 24 مرداد ماه جاری هر چند در مناطق ساحلی و جلگه‌ای افزایش ابر را داریم که بیانگر رطوبت در منطقه است اما کماکان هوای گرمی را شاهد هستیم.
 
وی بیان کرد: روز جمعه ساری و گلوگاه با بیشینه دمای 36 درجه گرم‌ترین و بلده با کمینه دما 13 درجه سانتی‌گراد سردترین منطقه گزارش شد.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه به‌دلیل وجود رطوبت هوا، دمای احساسی بیش از دمای اتفاق افتاده است، اضافه کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از اواسط هفته جاری روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه با تقویت جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر انتظار داریم شرایط برای ابرناکی و وزش باد فراهم شود که احتمال بارش‌های پراکنده به‌ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.
 
این مسؤول با اعلام اینکه از اواسط هفته جاری حداکثر دما دو یا سه درجه کاهش پیدا می‌کند، افزود: به‌دلیل وجود رطوبت زیاد این کاهش دما چندان محسوس نیست.
 
اسدی با بیان اینکه دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود، یادآور شد: همچنان توصیه بر شنا در محدوده طرح و رعایت نکات ایمنی است، البته از روز دوشنبه با روند افزایش موج دریا مواجه می‌شویم.
 
وی در پایان گفت: با توجه به گرمای هوا افراد به بحث مدیریت مصرف انرژی توجه کنند.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار