پرونده مسکن مهر در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۲۷۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 14 August 2016

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: تسهیلات دولتی در رابطه با ساخت مسکن مهر به متقاضیان پرداخت شده اما به دلیل عدم وصول آورده‌ای که از سوی متقاضیان باید پرداخت می‌شد، ساخت این پروژه به طول انجامیده است.

مسعود مالکی در گفت وگو با ایسنا_ منطقه سیستان وبلوچستان با اشاره بر اینکه پروژه مسکن مهر از سال 1386 در استان آغاز شده خاطرنشان کرد: سهمیه استان بر اساس مصوب وزارت خانه23 هزار و387 واحد بوده که 3000 واحد به دلیل نبود تسهیلات از طرح خارج شده است.

وی عنوان کرد: 2900 واحد در مجموع باقی مانده که مربوط به اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، شهر جدید رامشار و بنیاد مسکن است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1395 پروژه مسکن مهر در سیستان وبلوچستان به اتمام برسد.

این مسئول در بخش دیگری به محوطه‌سازی در معابر مسکن مهر اشاره کرد و افزود: تاکنون 70 درصد از معابر مسکن مهر با سهم یک میلیونی دولت در استان آسفالت شده که 30 درصد مابقی سهم آورده متقاضیان است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بهمن پارسال در جریان افتتاح 5050 واحد مسکن مهر در سیستان و بلوچستان وعده داده بود که واحدهای باقی‌مانده این طرح در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

پیش از این علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان اواسط دی‌ماه سال 93 در شورای تأمین مسکن استان وعده داده بود: براساس توافقات صورت گرفته با مسئولان استانی طرح مسکن‌مهر حداکثر تا مهرماه سال 94 با مشارکت تعاونی‌ها، مردم و دولت به اتمام می‌رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار