تصادف در پارس‌آباد ۴ کشته برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید با یک خودروی پژو در محور شهرستان پارس‌آباد، ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۸۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 19 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از تسنیم، داور طاعتی در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این تصادف خونین اظهار داشت: حدود ساعت نه دیشب بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری  پراید و پژو پارس در حوالی روستای بران واقع در 45 کیلومتری پارس آباد که به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و 4 نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان باختند.

وی گفت: در این حادثه 8 نفر از سرنشینان خودروها مجروح که به سرعت توسط آمبولانس‌های اکیپ امداد هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پارس‌آباد منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد افزود: این حادثه دیشب بر اثر برخورد مستقیم یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژوه پارس در نزدیک روستای بران اتفاق افتاد بلافاصله دو تیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات از پایگاه امداد و نجات بین شهری سربند محل حادثه اعزام شدند که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار