خبرهای خوشی برای مردم فردیس در راه است

کد خبر: ۲۸۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 22 August 2016


فرماندار فردیس گفت: خبرهای خوشی برای مردم ساکن این شهرستان در هفته دولت داریم و امیدواریم طرح‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شود، مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

علی‌قنبر زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: طی سه سال اخیر و با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، دولت تدابیر ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های مهم عمرانی در مناطق مختلف کشور اندیشیده است.

وی افزود: این در حالی است که در سال 94 مشکلات اقتصادی بسیاری داشتیم و این سال یکی از سخت‌ترین سال‌های مالی برای دولت و کشور بود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان فردیس تصریح کرد: با این وجود تلاش‌های گسترده‌ای در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفت و شاهد افزایش خدمات‌رسانی به مردم بودیم.

زمانی با اشاره به شرایط فردیس گفت: فردیس به تازگی از نظر ساختار تشکیلاتی به سطح شهرستان ارتقاء یافته و به طور طبیعی کمبودهای زیادی به ویژه در حوزه زیرساختی داریم.

وی بیان داشت: به همین دلیل تمرکز اصلی در اجرای پروژه‌ها و طر‌های عمرانی بر روی رفع کمبودها بود و خبرهای خوشی در آستانه هفته دولت برای مردم و شهروندان ساکن فردیس داریم.

فرماندار فردیس در پاسخ به این پرسش که آیا در هفته دولت طرح‌های عمرانی در این شهرستان افتتاح خواهد شد، افزود: با توجه به اقدامات خوب انجام شده، 17 پروژه بزرگ عمرانی در فردیس تکمیل شده و در هفته دولت به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

زمانی ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، سلامت، انرژی، تامین آب شرب سالم، صنعتی، تجاری، خدماتی است.

وی اعلام کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های فوق اعتباری حدود 80 میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از پروژه‌های فوق با مشارکت بخش خصوصی به ثمر نشسته است.

فرماندار شهرستان فردیس گفت: البته با توجه به اینکه شهرستان فردیس سال‌ها تحت‌الشعاع کرج و مرکز استان البرز بوده و تاکنون کمبودهای زیادی در حوزه زیرساختی دارد، همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش‌ بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار