پیشنهاد بی‌شرمانه قطری‌ها به دروازه‌بان سابق پرسپولیس!

قطری ها به یک واسطه ایرانی 150 هزار یورو پرداخت کردند تا با لوبانف قرار بگذارد و به او یک میلیون یورو رشوه بدهد تا در بازی قطر و ازبکستان که هفته آینده در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در دوحه به مصاف هم می روند، گل بخورد و باعث شکست تیم ملی کشورش شود.
کد خبر: ۲۸۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 31 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، از یک منبع موثق شنیدیم که قطری ها دنبال هوایی کردن لوبانف بودند و به یک واسطه ایرانی 150 هزار یورو پرداخت کردند تا با لوبانف قرار بگذارد و به او یک میلیون یورو رشوه بدهد تا در بازی قطر و ازبکستان که هفته آینده در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در دوحه به مصاف هم می روند، گل بخورد و باعث شکست تیم ملی کشورش شود.
 پیشنهاد بی‌شرمانه قطری‌ها به دروازه‌بان سابق پرسپولیس!
این واسطه لو می رود و در تهران دستگیر می شود و ریز مکاتبات او در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و فدراسیون وقتی می خواهد موضوع را پیگیری کند، باخبر می شود لوبانف از پرسپولیس رفته است!
 
 گفتنی ست الکساندر لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیشپس از توافق با مسئولان این باشگاه از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.
 
این دروازه‌بان ازبکستانی که در اواسط فصل گذشته به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد، پس از جلسه با مسئولان پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار