زیرساخت‌های فردیس برای شهرستان شدن مناسب نبود

کد خبر: ۲۹۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 05 September 2016
فرماندار فردیس گفت: حل مشکلات فردیس بدون مشارکت‌های مردم امکان پذیر نیست.
علی قنبرزمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد:فردیس زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای شهرستان شدن را نداشت و تنها بر اساس مصوبات دولت و درخواست مردم به شهرستان تبدیل شد.
وی ادامه داد: فردیس نیم میلیون نفری، نیازهایی در حد یک استان دارد ولی درشرایطی فعلی از امکانات مناسب یک شهرستان نیز بی بهره است.
وی اضافه کرد: بدون شک صرف استانی شدن فردیس منجر به رفع مشکلات و ایجاد زیرساخت های لازم در تمامی زمینه ها نخواهد شد.
وی ابراز کرد: برای حل مشکلات موجود مدیران این شهرستان باید عزم و اراده‌ای جدی داشته باشند و ازحرکت در مسیر تحقق اهداف پیش بینی شده باز نمانند.
این مسئول توضیح داد:علاوه برتلاش‌های مسئولان ، سمن ها و گروه‌های مردم نهاد نیز می‌توانند در شناسایی و حل مشکلات این شهرستان گام های جدی بردارند.
فرماندار فردیس ابراز کرد: اگر مردم توجیه شوند كه چه مشكلاتی در این شهرستان وجود دارد با كمك سمن‌ها می‌توان  به راحتی برای حل آنها برنامه‌ریزی کرد.
قنبرزمانی گفت:درشرایط فعلی مسائل شهری، بهداشت، ترافیك و روشنایی معابر از دغدغه‌های مردم این شهرستان است كه باید با كمك مدیران شهرداری و شبكه‌ بهداشت و اداره‌‌ برق فردیس مرتفع شوند .
وی در پایان گفت: سمن‌ها و تشكل‌های مردمی می‌توانند در كوچك شدن حجم دولت از طریق بر عهده گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های مشترك با دولت، بیان اشكال‌ها و پیشنهادها برای بهبود امور و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه از طریق نظارت‌های اجتماعی، نقش مهمی ایفا كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار