اجرای نمایش " رزهای آبی" در گنبد کاووس

کد خبر: ۲۹۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 13 September 2016
نمایش " رزهای آبی" به نویسندگی و کارگردانی علی اکبر محزونی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس ٢٠ شهریور ماه بر روی صحنه رفت.

کارگردان این نمایش در توضیح متن داستان، گفت: نمایش داستان نوجوانی معلول است که تلاش می کند که جایگاه خود را در جامعه پیدا کند. روایت داستان به این گونه است که در دنیای فرشتگان فرشته ای می نوازد گویا می خواهد روایتی خلق کند که در آن ازدواجی صورت می گیرد و از دنیای فرشتگان یکی کم و به زمینیان یکی اضافه می شود. پس از آنکه مشخص می شود بچه معلول است پدر این واقعیت را بر نمی تابد و فرزند را رها می کند و مادر به تنهایی او را بزرگ می کند و داستان ادامه می یابد.

علی اکبر محزونی در ادامه افزود: در این نمایش فرزندان معلول گنبد در کنار سایر بازیگران به زیبایی ایفای نقش می کنند و درآمد حاصل از فروش بلیط این نمایش صرف آینده تیاتر معلولین گنبدکاووس خواهد شد.

گفتنی است این نمایش از ٢٠ لغایت ٢٤ شهریور به مدت ٤٥ دقیقه از ساعت ١٩ در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس بر روی صحنه می رود و علاقه مندان می‌توانند برای خرید بلیط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد یا نگارخانه موج مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار