منصوری خواستار شد:

بررسی علمی راهکارهای فعالیت صنایع استان مرکزی در سفر نعمت‌زاده

تابناک: عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی راهکارهای فعالیت صنایع استان مرکزی با ظرفیت کامل بررسی شود.
کد خبر: ۲۹۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 14 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی محمدرضا منصوری با اشاره به این‌که «استان مرکزی یک استان صنعتی است» اظهار کرد: در حال حاضر بخش اعظم صنایع استان به ویژه در شهرستان‌های ساوه و زرندیه با ظرفیتی پایین‌تر از 50 درصد به دلیل مشکلاتی که بر سر راه‌شان وجود دارد، فعالیت می‌کنند که قطعا باید در سفر وزیر صنعت این موانع بررسی و راهکار عملی در این زمینه با تکیه بر تفکر علمی اتخاذ شود.

وی نقدینگی، مشکلات اقتصادی، تامین اجتماعی و دارایی را از جمله مهم‌ترین مشکلات پیش روی صنایع استان دانست و افزود: باید تلاش کرد تا با برطرف شدن این مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از بحران خارج شده و فعالیت آن‌ها از یک شیفت به سه شیفت تبدیل شده و به چرخش اقتصادی مطلوبی دست یابند.

وی تلاش برای حفظ واحدهای تولیدی و صنعتی موجود و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای ایجاد و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی جدید را مورد تاکید قرار داد و افزود: در جلسه‌ای که با حضور مقام عالی وزارت صنعت در استان برگزار می‌شود، لازم است به این دو موضوع پرداخته شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با تاکید بر جلوگیری از ورود کالای قاچاق و فرهنگ‌سازی برای ممانعت مردم از خرید بی‌رویه کالاهای خارجی افزود: در این جلسه باید راهکارهایی در این خصوص نیز اتخاذ شود. استان مرکزی به لحاظ ظرفیت‌های بالایی که در حوزه تولیدی و صنعتی دارد، قطعا با حمایت‌های دولتی و تسهیل در امور مربوط به این حوزه می‌تواند به قطب توسعه و کارآفرینی کشور تبدیل شود.

به گزارش ایسنا وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری دو روزه به استان مرکزی ضمن افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در نیم‌ور محلات در جلسه‌ای با حضور مقامات استانی و صاحبان صنایع به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در مرکز استان خواهد پرداخت و از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ساوه نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار