بهبود شرایط اقتصادی مهمترین اولویت است

کد خبر: ۲۹۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 17 September 2016


معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: بهبود شرایط اقتصادی مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که امسال بسیار مورد توجه است، توسعه اقتصادی و پیش رفتن به سمت شکوفایی اقتصادی است.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری، لذا باید تمامی تدابیر لازم برای عملیاتی شدن این مهم انجام شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه تحقق این امر نیازمند مشارکت‌های مردمی نیز است، افزود: برای اینکه بتوانیم در حوزه اقتصاد به رشد و شکوفایی برسیم، لازم است تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را نیز بیش از پیش در بین مردم نهادینه کنیم.

حقیقی با تأکید بر اینکه جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور نیز یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه و پیشرفت اقتصادی است، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا روند اقتصادی در کشور به سمت بهبود و شکوفایی رفته تا به رشد برسیم.

وی گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و سوق دادن آنها به سمت تولید بیشتر یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن بپردازیم و باید تلاش کنیم تا با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی به سمت تولید بیشتر حرکت کنیم.

معاون سیاسی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به کاهش واردات کالاها به کشور اشاره کرد و افزود: با رونق تولید و کیفی کردن محصولات باید به سمت توسعه صادرات پیش رفته و شکوفایی اقتصادی را نیز شاهد باشیم.

حقیقی در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی در زمینه مقابله با قاچاق اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار