تحقق 90درصد مصوبات راه و شهرسازی نمین

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تحقق 90 درصدی مصوبات راه و شهرسازی شهرستان نمین در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 30 April 2015

به گزارش ایرنا ، علی حیدری در جلسه بررسی مشکلات راه های نمین به تنظیم سند خدمت ویژه سال 94 در این زمینه اشاره کرد و گفت: بر اساس این سند 30 درصد اعتبارات مربوط به بهسازی و آسفالت تمام راه های نیازمند بازسازی شهرستان نمین از سوی فرمانداری این شهرستان از محل اعتبارات استانی و 70 درصد دیگر آن از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان از محل منابع ملی تامین خواهد شد.

وی به آسفالت راه تمام روستاهای بالای 50 خانوار باقی مانده این شهرستان تا پایان سال مالی 94 اشاره کرد و اجرای 16 کیلومتر روکش آسفالت ، 160 هزار متر مربع لکه گیری جاده های اصلی و روستایی و نصب هشت هزار مورد تابلو در راه ها را از دیگر تعهدات سال جاری اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جاری برشمرد.

او از آسفالت محور اصلی کارخانه سیمان تا پلیس راه مغان و همچنین آسفالت جاده کنار گذر تونل حیران هم خبر داد و اظهار کرد: عملیات تعریض و آسفالت مسیر چهار کیلومتری در حال اجرای مسیر منطقه گردشگری فندقلوی نمین نیز تا تابستان امسال به پایان می رسد.

وی افزود: راه های ارتباطی آبی بیگلو به نمین ، ورودی شهرهای نمین و عنبران و ورودی برخی از روستاهای شهرستان نمین از جمله روستای میناباد نیز پس از انجام و تکمیل زیرسازی توسط بخشداران ، شهرداران و دهیاران مربوطه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان آسفالت ریزی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اصلاح خروجی تونل حیران به سمت استان گیلان و آسفالت ریزی در 10 کیلومتر از این محور ترانزیتی خبر داد و گفت: تامین روشنایی در سه هزار و 500 متر طول از این جاده و تامین روشنایی تقاطع غیر همسطح ورودی شهر نمین نیز امسال اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حوزه شهرسازی هم احداث ساختمان مجتمع فرهنگی شهرهای نمین و عنبران به زودی آغاز و احداث تقاطع دوم خروجی شهر نمین نیز مطالعه خواهد شد.

حیدری همچنین از اختصاص و تحویل یک دستگاه خودرو سنگین راه سازی به شهرستان نمین قبل از فصل زمستان امسال خبر داد.

او در زمینه طرح جامع شهر نمین گفت: با توجه به این که در طرح جامع قبلی ، برخی از زمین های شهری در محدوده خارج از شهر قرار گرفته بودند قرار شد بحث ورود این زمین ها به محدوده شهر مطالعه و تا پایان هفته دولت امسال بازنگری در طرح تفصیلی شهر نمین نیز تمام و ابلاغ شود.

او نسبت به حل مشکل سند زمین مصلای شهر نمین تا دو ماه آینده و اختصاص زمین قبلی مصلای این شهر برای احداث ساختمان حوزه علمیه قول مساعد داد.

شهرستان نمین در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار