مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه:

سند سجلی شهید مدافع حرم ابوذر امجدیان در سنقر و کلیایی رونمایی شد

سند سجلی ابوذر امجدیان شهید مدافع حرم با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان همزمان با برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سنقر و کلیایی رونمایی شد.
کد خبر: ۲۹۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه روز چهارشنبه در این مراسم گفت: با رونمایی از سند سجلی شهید مدافع حرم، ابوذر امجدیان در سنقرو کلیایی سومین سند سجلی شهدای مدفعان حرم استان کرمانشاه رونمایی شد.
علیرضا قبادی افزود: در راستای الگوسازی برای نسل سوم انقلاب، سازمان ثبت احوال اقدام به شناسایی مشاهیر، مفاخر و نخبگان عرصه های مختلف علمی، ارزشی و دفاع مقدس کرده است.
وی افزود: در این راستا بیش از یکصد سند از اسناد سجلی شخصیت های معروف در گنجینه اسناد سجلی استان گردآوری شده و به مناسبت های مختلف رونمایی خواهند شد.
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه اظهار داشت در 2 سال گذشته نیز برحسب وظیفه از سند سجلی افرادی که در دفاع از حرم مطهر اهل بیت از بزرگترین سرمایه خود گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند در آیین های مختلف رونمایی بعمل آمده است و این روند ادامه خواهد داشت.
قبادی افزود: پیش از این ازسند سجلی شهیدان مدافع حرم سجاد حبیبی و ستار عباسی در شهرستان های کنگاور و صحنه رونمایی شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار