یتیم ار بگرید که نازش خرد؟/11 میلیارد خیران لاری، برای یتیمان

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان از پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال توسط حامیان نیکوکار لاری به ایتام تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰ 02 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده توسعه عدالت اجتماعی و رفع فقر را از اهداف طرح اکرام ایتام برشمرد و اظهار داشت: تقویت روحیه همکاری و مناسبات حسنه انسانی در بین افراد، کاهش تبعات فردی، اجتماعی، اقتصادی و عمل به دستورات الهی از دیگر اهداف این امر خداپسندانه است.

وی افزود: تعداد 2 هزار و 262 حامی حمایت مادی و معنوی از 625 یتیم را در سطح شهرستان لارستان به عهده دارند که بطور میانگین هر یتیم از حمایت و کمک سه حامی برخوردار است.

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان با اشاره به نحوه اجرای طرح اکرام ایتام تصریح کرد: خیرین با مراجعه به سایت کمیته امداد، مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح شهرستان می‌توانند آمادگی خود را مبنی بر مشارکت در این طرح اعلام کنند.

وی با بیان اینکه حامیان با پر کردن فرم مربوط به طرح اکرام می‌توانند کفالت یک یا چند یتیم را تقبل کنند، گفت: پس از این اقدام حامیان تعهد ماهیانه دارند و حداقل 20 هزار تومان به عنوان کمک معیشت به فرزندان معنوی خود پرداخت می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار