انعقاد تفاهم نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

کد خبر: ۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۷ 06 February 2015

معاون آموزش پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت از انعقاد تفاهم نامه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی در بخش توسعه صنعت و فناوری خبر داد.

معاون آموزش پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در شیراز گفت: براساس این تفاهم نامه برای نخستین بار فرصت مطالعات داخلی برای اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها فراهم شده است.

علی اصغر توفیق افزود: این فرصت های مطالعاتی برای اساتید دانشگاه در بخش های صنعتی کشور ایجاد می شود.

وی افزود: برای ایجاد انگیزه بیشتر برای اعضای هیات علمی متقاضی در این طرح، معادل حقوق و مزایایی که آنان از دانشگاه دریافت می کنند از بخش صنعت نیز دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از راه اندازی دوره پسادکترا ویژه اعضای هیات علمی جدید الاستخدام خبر داد و گفت: در این دوره اعضای هیات علمی که جدید جذب می شوند دوره یک سال را در بخش صنعت طی می کنند تا مباحث فنی کار آشنا شده و آموخته های خود را بهتر به دانشجویان منتقل کنند.

توفیق همچنین از در نظر گرفتن مشوق های در نظر گرفته شده برای شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری فارس برای استقرار در شهرک فناوری شیراز خبرداد و گفت: به شرکت هایی که بخواهند در شهرک علم و فناوری شیراز واقع در منطقه ویژه اقتصادی مستقر شوند بین 25 تا 30 درصد در واگذاری زمین تخفیف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار