براي تحميل شكست به استقلال وارد ميدان مي‌شويم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم گفت: برای تحمیل شکست به استقلال وارد میدان می‌شویم.
کد خبر: ۳۱۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 15 October 2016
به گزارش تابناك رضوي فرهاد کاظمی با اشاره به اینکه آیا تیمش در بازی امروز محروم و مصدومی دارد اظهار کرد: در بازی امروز موسی ترائوره تنها محروم ما است که او را در اختیار نداریم.

وی افزود: به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم و امیدوارم بتوانیم در بازی پیش رو به‌عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در خصوص بازیکنان تیمش که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و انگیزه آن‌ها در تقابل با استقلال تهران، تأکید کرد: به این صحبت‌ها اعتقادی نداریم چراکه بازیکنان من در حال حاضر بازیکن سیاه‌جامگان هستند و برای شکست دادن تیم استقلال به میدان مسابقه خواهند رفت.

کاظمی در پایان با اشاره به مشکلات مالی گریبانگیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد، تصریح کرد: مشکلات مالی در تمام تیم‌ها وجود دارد، اما با این ‌وجود تصمیم‌گیری برای این مسئله به‌صورت تیمی باید صورت بگیرد و با این نگرش فردا بعد از بازی درباره آن صحبت خواهم کرد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران امروز در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار