مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز

توسعه فعالیت‌های هلال احمر نیازمند آگاهی بخشی است

در روز بیست و یکم اردیبهشت که با شعار مهربانی داوطلبانه نامگذاری شده است، مدیران، کارکنان، ماموران و داوطلبانه هلال‌احمر استان البرز به زیارت قبور مطهر شهدای اسلام و انقلاب می روند.
کد خبر: ۳۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 06 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: از 18 تا 24 اردیبهشت هر سال به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است.
در همین رابطه مدیر احسان نصیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز طی نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های این جمعیت به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
احسان نصیری در ابتدا طی سخنانی اظهار کرد: هلال‌احمر نهادی است که به طور کامل در خدمت مردم بوده و تمام فعالیت‌ها و کارهای این نهاد عام‌المنفعه است.
وی تصریح کرد: به هر میزانی که هلال‌احمر توسعه یافته و رشد کند به همان میزان می‌تواند خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در شرایط حساس و بحرانی و زمان‌های وقوع حوادث را افزایش دهد.
نصیری گفت: برای تحقق این مهم برنامه‌های خوبی در سطح ملی و استانی پیش‌بینی شده است و در تلاش هستیم تا توانمندی هلال‌احمر از نظر کمی و کیفی را طی سال 94  به دو برابر افزایش دهیم.
وی با اشاره به آغاز هفته هلال‌احمر از 18 اردیبهشت‌ماه اضافه کرد: هر روز این هفته به یک نام مزین شده است و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را از همین هفته با جدیت آغاز می‌کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز افزود: در روز بیستم اردیبهشت‌ماه که به نام سلامت فراگیر مزین شده است، مانور بزرگی با حضور اعضای جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود.
نصیری تصریح کرد: همچنین در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه که با شعار مهربانی داوطلبانه نامگذاری شده است، مدیران، کارکنان، ماموران و داوطلبانه هلال‌احمر استان البرز به زیارت قبور مطهر شهدای اسلام و انقلاب رفته و با خانواده معظم این بزرگواران دیدار خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان البرز انجام مانور بزرگ نجات است که با هدف افزایش توانمندی این جمعیت در زمان وقوع بحران برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌گردد.
این مسئول افزود: یکی از اهداف هلال‌احمر کمک‌رسانی به مناطق محروم است که در هفته هلال‌احمر برنامه‌هایی برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه در مناطق روستایی و محروم البرز اجرا می‌کنیم.
نصیری با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر استان البرز با 10 هزار امدادگر در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش‌های بسیاری انجام داده است، اضافه کرد: اولویت نخست امسال افزایش داوطلبان و اعضای جمعیت تا 15 هزار نفر است.
وی در پایان گفت: تحقق این مهم نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و همچنین اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از طریق رسانه‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار