بیش از 33 کیلوگرم مواد مخدر در قصرشیرین کشف و ضبط شد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین از کشف و ضبط 33 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در این شهرستان مرزی خبرداد.
کد خبر: ۳۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 27 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، نعمت الله نازپرورده روز پنجشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدرقصرشیرین افزود: در این رابطه 13 تن دستگیر و 2 خودرو هم توقیف شد.
وی اظهارکرد: با توجه به اهمیت پیگیری، پیشگیری و برخورد در زمینه اعتیاد به مواد مخدر، مسوولان باید نشست های شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر را با جدیت خاصی پیگیری کنند.
وی گفت: خطر اعتیاد هر خانواده ای را تهدید می کند و از این رو مسوولیت پذیری در امر اطلاع رسانی در راستای خطرهای این بلای خانمان سوز برای خانواده ها بسیار مهم و ضروری است.
معاون فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است و آسیب ها را کاهش می دهد، اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی از سوی اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان نیز برای تحقق این مهم ضروری است.
نازپرورده گفت: استفاده از انرژی و نشاط جوانی در قالب ورزش های فردی و گروهی می تواند جوانان را از بیکاری و بطالت به سمت پرورش قوای جسمی و ذهنی سوق دهد و از این رو اداره ورزش و جوانان، ورزش محله ها را فعال و به طور مستمر ادامه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار