سرعت وزش باد به 55 کیلومتر در ساعت رسید

نادر پیرتاج گفت: فردا با تقویت موج بارندگی شاهد بارش نخستین باران پاییزی مؤثر در استان خواهیم بود به طوری که براساس پیش‌بینی‌ها بین 2 تا 10 میلی‌متر بارندگی در پیش داریم که البته دما نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 01 November 2016
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با بیان اینکه تا شنبه هفته آینده دمای هوای استان تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد تصریح کرد: در حال حاضر سرعت وزش باد در همدان به ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.
 
به گزارش تسنیم؛ نادر پیرتاج‌ همدانی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان کمی ابری با گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه است و از بعد از ظهر با افزایش ابر و احتمال بارش خفیف وجود دارد.
 
وی افزود: فردا با تقویت موج بارندگی شاهد بارش نخستین باران پاییزی مؤثر در استان خواهیم بود به طوری که براساس پیش‌بینی‌ها بین 2 تا 10 میلی‌متر بارندگی در پیش داریم که البته دما نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.
 
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان بیان کرد: این وضعیت بارندگی‌ها گاهی همراه با وزش شدید باد همراه خواهد بود و تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد.
 
وی گفت: صبح پنجشنبه هفته جاری با خروج این سامانه بارشی، بر آسمان استان موج پایدار و آفتابی حاکم می‌شود ضمن اینکه از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده دمای هوای استان به میزان محسوسی بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد.
 
پیرتاج‌همدانی با بیان اینکه در حال حاضر وزش باد تمام نقاط استان را احاطه کرده است عنوان کرد: به طور میانگین سرعت وزش باد در استان همدان به 55 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار