بيانيه جمعيت دفاع از ملت فلسطين استان آذربایجان غربی به مناسبت 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني

همين دولت هاي مدعي اسلامي همسو با اسرائيل و دولت هاي غربي عليه سوريه و عراق توطئه بزرگي را مديريت مي كنند. استكبار جهاني با كمك اسرائيل و ارتجاع عربي كه در جاهليتي مدرن بسر مي برد، نا امني گسترده اي را در منطقه مديريت مي كنند كه برون دادش فرصت سازي براي اسرائيل است تا ناتواني هايش را ترميم كند
کد خبر: ۳۲۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 01 November 2016
تابناک آذربایجان غربی: 
جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:
باسمه تعالی 
كلام خداست در قرآن كه مي فرمايد ايام الله را به یاد آورید " و ذکرهم بایام الله ان فی ذلک لآیات لکل صبار شکور " و 13 آبان نيز در تاريخ ايران از ايام الله است. روزي است كه اراده ملي ايران براي نيل به آزادي و استقلال کامل به نمايش در آمد. 13 آبان روزي است كه شيطان بزرگ را كه در توهمات ادامه سلطه جهاني بود، به ذلت نشاند. 13 آبان روزي بود كه ملت ايران راه رسيدن به عزت را نه تنها به امت اسلام بلكه به همه مستضعفين جهان نشان داد. 13 آبان روزي است كه امام امت آن را انقلابي بزرگتر از انقلاب 1357 دانست زيرا در 22 بهمن ملت نوكر امريكا اين شيطان بزرگ و صهيونيسم جهاني  را از خانه بيرون انداخت و در 13 آبان، خود شيطان بزرگ، بيرون انداخته شد.  
شيطان زخم خورده از انقلاب بزرگ ملت ايران هرگز آرام ننشست و ايادي اش را براي انتقام ازايران و انقلاب رهايي بخشش به صف كرد. دولت هاي عربي كه تا پيش از انقلاب اسلامي در ايران با توجه به همپيماني دولت پهلوي در ايران با امريكا و اسرائيل ادعاي دشمني با اسرائيل داشتند، پس از انقلاب اسلامي كه ايران، آزادي فلسطين و دشمني با اسرائيل را به عنوان اولويت نظام اسلامي برگزيد، دولت هاي عربي جاي آنكه از اين ظرفيت بزرگ براي تحقق ادعاي شان در باره فلسطين بهره گيرند، عليه ايران انقلابي به دشمن صهيونيستي و شيطان بزرگ پيوستند!!! و اينك نیزعربستان، اردن، قطر، امارات متحده عربي وبحرین، به عنوان همپيمان اسرائيل در منطقه عليه امت اسلامي عمل مي كنند. عربستان با سلاح هاي امريكايي، فرانسوي، انگليسي و اسرائيلي به جنگ عليه يمن مسلمان برخاسته است. همين دولت هاي مدعي اسلامي همسو با اسرائيل و دولت هاي غربي عليه سوريه و عراق توطئه بزرگي را مديريت مي كنند. استكبار جهاني با كمك اسرائيل و ارتجاع عربي كه در جاهليتي مدرن بسر مي برد، نا امني گسترده اي را در منطقه مديريت مي كنند كه برون دادش فرصت سازي براي اسرائيل است تا ناتواني هايش را ترميم كند و نيز فرصتي است براي بازگشت قوي تر استكبار جهاني به منطقه كه از بيداري امت دچار آسيب شده بود و نيز با گسترش و تعميق بخشي به اين ناامني مديريت شده كارخانه هاي اسلحه سازي خود را فعال تر كند و كشورهاي غربي را از ركود اقتصادی خارج سازند و با توجه به اينكه زيرساخت هاي كشورهاي منطقه در اين ناامني ها آسيب هاي جدي مي بينند، اين بار به بهانه بازسازي سلطه خود بر اين كشورها نهادينه و عمق بخشند. 
در اين لحظه تاریخی ايران اسلامي و ملت مسلمان و هوشيار آن كه بزرگترين مانع براي تحقق اين خواست نامشروع غرب و اسرائيل و ارتجاع عرب است هوشمندانه دريافته است كه اين همه ناامني و جنگ در منطقه هدف غايي اش ايران است وايران اراده اش مقاومت است مقاومتي كه عزت و سربلندی ايران و امت اسلام در آن است. ملتي كه آموخته بايد هميشه در صحنه باشد و ايام الله امت را گرامي بدارد. وعده ما 13 آبان راه پيمايي بزرگ روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در سراسر كشور. 
                                            جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی آبان ماه1395
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار