تشریح جاذبه های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در فضای پسابرجام

منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در جریان برگزاری هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش، میزبان میهمانان و بازدیدکنندگان متعددی از مقامات و شرکت های بخش خصوصی بود
کد خبر: ۳۲۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 02 November 2016
غرفه منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در بخشی از غرفه سازمان بنادر و دریانوردی واقع در سالن A نمایشگاه مستقر می باشد و همه روزه تا ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدید کنندگان داخلی و خارجی می باشد.

 بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور ضمن حضور پر رنگ در این دوره از این نمایشگاه، شاهد حضور مقاماتی از جمله مهندس مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و میهمانان خارجی و داخلی از شرکت های مختلف بخش خصوصی بود. این میهمانان ضمن دیدار با مدیران و کارشناسان سرمایه گذاری و روابط عمومی، از مزیت ها و جاذبه های سرمایه گذاری این بندر بزرگ تجاری کشور مطلع شده و راه های افزایش همکاری را بررسی نمودند.

در این نمایشگاه، بیش از ۳۰ شرکت خارجی از کشورهای مختلفی نظیر سوئیس، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ترکیه، امارات، مالزی و  ...  به همراه ۱۵۰ شرکت داخلی حضور دارند.

گفتنی است این دوره از نمایشگاه در فضای پسابرجام برگزار می گردد که این عامل موجب تسهیل در همکاری های بین المللی و افزایش مبادلات ارزی جهت انعقاد قرار دادهای سرمایه گذاری می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار