شغل‌های کاذب روستایی ساماندهی شود

کد خبر: ۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 08 May 2015
فرماندار محمودآباد گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به ساماندهی شغل‌های کاذب و تقویت و حمایت از این دسته مشاغل اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، سیف‎الله فرزانه در مراسم بزرگداشت مقام کارگر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشورمان همواره باید کارفرما و سرمایه‌گذاران مورد توجه و حمایت قرار گیرند تا ضمن رونق اقتصادی، شاهد افزایش اشتغال در جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: حمایت از تولید و توجه به کارفرما و کارگران و تکریم از این جامعه لازم و ملزوم هم است و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی همواره متوجه مدیران باید باشد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اهمیت توجه به هنر صنایع دستی در روستا به‌عنوان یکی از شغل‌های کاذب، افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نسبت به ساماندهی شغل‌های کاذب و تقویت و حمایت از این دسته مشاغل اقدام کند.

این مسئول به سیاست‌های دولت در تقویت شرکت‌های تعاونی و فعالیت‌های گروهی به‌منظور افزایش نرخ اشتغال در جامعه اشاره کرد و گفت: باید تشکل‌ها و شرکت‌های تعاونی که توسط جوانان فارغ‌التحصیل راه‌اندازی می‌شود، در اولویت ارائه تسهیلات و خدمات قرار گیرند.

امام جمعه محمودآباد طی سخنانی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار کرد: فضای خوبی است که در آن از کارگران و کارفرمایان و متولیان اشتغال شهرستان تقدیر شده و ارزش‌های این قشر تأثیرگذار حفظ می‌شود.

سید داوود موسوی تصریح کرد: اقتصاد ایران در شرایطی که هر روز از سوی دشمنان و بیگانگان و مخالفان نظام مورد تحریم و ناسپاسی قرار می‌گرفت با همت و دستان جامعه کارگری در مقابل تحریم‌ها ایستاد.

وی بیان کرد: توجه به قشر کارگر و قدردانی از زحمات آنان همواره در دین ما تأکید شده و تکریم از این قشر یک عمل انسانی و اخلاقی محسوب می‌شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی محمودآباد نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از حضور مدیران و اهتمام مجموعه ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های شاغل در این شهرستان در برگزاری این آیین، اضافه کرد: کارفرما و کارگر موتور مولد اقتصاد جامعه هستند و تکریم و تجلیل از این قشر بر همگان واجب است.

کامران اصغری گفت: در این آیین از 50 نفر کارگر و 11 نفر کارفرمای نمونه تجلیل و قدردانی به‌عمل می‎آید.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار