طرح توسعه شورابیل در زمستان تعطیل نمی‌شود

شهردار اردبیل گفت: هیچ کاری در امر توسعه مجموعه شورابیل نباید در فصل زمستان تعطیل شود.
کد خبر: ۳۲۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 10 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در نشست کمیته سیاست‌گذاری شورابیل که با حضور اعضای این کمیته در مجموعه گردشگری شورابیل اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از برنامه‌هایی که در سال گذشته در این مجموعه برنامه‌ریزی و شروع شده بود، به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده که خوشبختانه رضایت شهروندان را از این بابت فراهم کرده است.

وی با اذعان به اینکه پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه مجموعه شورابیل به نتیجه مطلوب رسیده و اقدامات خوبی هم در زمینه طراحی و هم در زمینه اجرا انجام گرفته است، تصریح کرد: تاکید ما تداوم تصمیماتی است که در ارتباط با توسعه شورابیل گرفته شده است.

شهردار اردبیل گفت: هیچ کاری در امر توسعه مجموعه شورابیل نباید در طول فصل زمستان تعطیل شود و تلاش می‌کنیم تا اقدامات قابل اجرا در این مجموعه در فصل زمستان متوقف نماند.

لطف‌اللهیان از مدیریت مجموعه شورابیل و سازمان فضای سبز شهرداری خواست تا کاشت انبوه درخت در مجموعه شورابیل را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند تا مساحت فضای سبز و لکه سبز این مجموعه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم تا کار طراحی پارک‌ها به ویژه در طول خط ساحلی شورابیل با جدیدترین متدها و با بهترین سلیقه انجام گیرد، افزود: کارهای مربوط به نورپردازی، رنگ‌آمیزی و همچنین کارهای عمرانی ورودی‌های جدید شورابیل در طول فصل زمستان تعطیل نمی‌شود و برای سال جدید تلاش داریم تا ورودی جدید دیگری در مجموعه شورابیل به بهره‌برداری برسانیم.

لطف‌اللهیان به ضرورت استفاده بیشتر از رنگ‌های گرم و با نشاط در رنگ‌آمیزی محوطه شورابیل تاکید کرد و ادامه داد: برای افزایش کیفیت نورهای تزئینی و روشنایی شورابیل برنامه‌ریزی ویژه‌ای باید صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: همه امورات مربوط به چمن مصنوعی مسیر سلامت شورابیل طبق روال بوده و از مدیریت مجموعه شورابیل انتظار می‌رود تا طبق مصوبه شورای اسلامی شهر ادامه این طرح را اجرا و به طور کامل به بهره‌برداری برساند.

شهردار اردبیل از تصمیم مجموعه شهرداری برای اجرایی کردن برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی متنوع در راستای افزایش نشاط اجتماعی در طول فصول پاییز و زمستان در شهر خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار