شناسایی 70 مکان آلوده به مواد مخدر در بیرجند

فرماندار بیرجند از شاسایی 70 مکان آلوده به مواد مخدر در بیرجند در پی بازدیدهای مشترک که توسط دستگاه‌های ذیل شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام گرفته خبر داد
کد خبر: ۳۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 14 November 2016

علی ناصری صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: بحث اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و استفاده از تمام ابعاد اجتماعی برای کنترل آسیب‌های ناشی از مواد مخدر مدنظر مسؤولان است.

وی به طرح مبارزه با مواد مخدر در محلات اشاره کرد و افزود: این طرح با استفاده از ظرفیت بسیج، مردم و دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود که امیداست گام مثبتی در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باشد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر باید وارد عرصه عمل شویم، گفت: فرمانداری بیرجند با همکاری کمیته امداد با توجه به گشت‌های مشترکی که دارند تجربیات خوبی در راستای مقابله با مواد مخدر داشته و طرح‌های میدانی تهیه کرده‌اند.

ناصری ادامه داد: طرح میدانی و مدون شده برای کنترل و کاهش آسیب‌ها ناشی از مواد مخدر در راستای مقابله اجتماعی با مواد مخدر و هویت دادن به افراد معتاد ایجاد شده است.

این مسؤول با بیان اینکه برای افرادی که هنوز درگیر اعتیاد و مواد مخدر نشده‌اند موضوعات پیشگیری و فرهنگ‌سازی بسیار اهمیت می‌یابد، افزود: اما برای قشری که درگیر مواد مخدر شده‌اند باید یک سری اقدامات درمانی و حمایتی انجام شود که باید این امر در دستورکار ویژه دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

فرماندار بیرجند از شاسایی 70 مکان آلوده به مواد مخدر در بیرجند در پی بازدیدهای مشترک که توسط دستگاه‌های ذیل شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام گرفته خبر داد و اضافه کرد: امید است با شناسایی این مکان‌ها به افرادی که درگیر مواد مخدر هستند و در معرض آسیب قرار دارند کمک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار