ممنوعیت ساخت و ساز در شهرک زیتون

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه ساخت و ساز در اراضی شهرک زیتون ممنوع است ، یادآور شد: صاحبان اراضی شهرک زیتون واقع در حریم منطقه 13 شهر تهران به دلیل قرار گرفتن این اراضی در منطقه حفاظت شده، اجازه ساخت و ساز ندارند.
کد خبر: ۳۲۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 15 November 2016
"علی اصغر ناصر بخت" که از نزدیک ناظر بر تخریب 400 ساخت و ساز غیر مجاز در شهرک زیتون بود ، خبر وقوع در گیری فیزیکی در عملیات تخریب را شایعه بی اساس خواند و تصریح کرد: طبیعی بود که صاحبان این ساخت و سازها نسبت به تخریب اعتراض داشته باشند اما درگیری فیزیکی اتفاق نیفتاد.
وی در توضیح این رویداد، گفت:  این تخریب با پشتیبانی نیروی انتظامی توسط عوامل شهرداری منطقه 13 شهر تهران و در اجرای  مصوبه شورای امنیت کشور، تایید شورای تامین استان تهران و با حکم مراجع قضایی صورت گرفت .
معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری تهران، با بیان این مطلب که شهرداری تهران براساس قانون منع گسترش شهر، وظیفه جلوگیری و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم پایتخت را دارد ، افزود: البته باید تکلیف مردم را مشخص کرد و زمین های معوض در اختیار آن ها قرار داد.
ناصربخت همچنین بر نقش مهم سایر دستگاه های اجرایی از جمله محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در تعیین تکلیف وضعیت صاحبان این اراضی، تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار