وکیل نامه

حقوق های نجومی باید بازگردانده شود/ تولیدکننده مشروب نمایندگی خودرو خارجی می زند؟/ واردات جفا به تولیدکننده است

نماینده مردم سروستان گفت: اخباری در دست است که فردی که به همراه خانواده خود قبل از انقلاب مالک تولیدات مشروبات الکلی در ایران بوده است و بعد از انقلاب در دادگاه محکوم شده و به خارج از کشور فرار کرده بود، در زمان خارج نشینی هم با همکاری و حمایت از سازمان منافقین علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کرد. وی هم اکنون با نیروهای وابسته خود در وزات صنعت مشغول گرفتن اخذ نمایندگی خودروهای جهانی در کشور است.
کد خبر: ۳۲۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 16 November 2016
حقوق های نجومی باید بازگردانده شود
به گزارش تابناک فارس:بهرام پارسایی باتاکید براینکه حقوق های غیرمتعارفی که خارج از قانون پرداخت شده باید به خزانه عودت داده شود،گفت:دربحث حقوقهای نجومی؛افرادی که قانون چنین پرداختی را وضع کرده اند باید پاسخگو باشند.رئیس‌کل بانک مرکزی موضع خود در مقابل تعیین ضرب‌الاجل دیوان محاسبات برای مدیران بانکی مبنی بر برگرداندن مازاد دریافتی ۲۰ میلیون تومانی را اعلام کرد و گفت که اگر پرداخت‌ها بر اساس ضوابط قانونی انجام شده باشد،از لحاظ قانونی تکلیفی برای برگشت آن وجود ندارد.
 
تولیدکننده مشروب نمایندگی خودرو خارجی می زند؟
داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان در تذکر شفاهی به هیات رییسه مجلس به وضعیت پسابرجام و موضوع نفوذ در این دوران اشاره کرد و وزاری اطلاعات و صنعت و جهاد کشاورزی را مورد خطاب قرار داد و گفت: اخباری در دست است که فردی که به همراه خانواده خود قبل از انقلاب مالک تولیدات مشروبات الکلی در ایران بوده است و بعد از انقلاب در دادگاه محکوم شده و به خارج از کشور فرار کرده بود، در زمان خارج نشینی هم با همکاری و حمایت از سازمان منافقین علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کرد. وی هم اکنون با نیروهای وابسته خود در وزات صنعت  مشغول گرفتن اخذ نمایندگی خودروهای جهانی در کشور است.
وی افزود: به وزارت صنعت و جهاد و اطلاعات در این مورد تذکر جدی می دهیم که به این مورد رسیدگی نماید که در دام این پروژه نفوذ نیفتد.
 
 واردات جفا به تولیدکننده است
نماینده شیراز در مجلس شوای اسلامی با بيان اينكه حمايت از توليدكننده و توليدات داخلي يكي از الزامات سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي مد نظر مقام معظم رهبري است، گفت: سرپا نگه‌داشتن توليدكنندگان داخلي و حمايت از توسعه فعاليت‌هاي صنعتي و توليدي، يكي از مهمترين دغدغه‌هاي مجلس دهم و دولت‌مردان محسوب مي‌شود.
اکبری گفت: بي‌ترديد واردات کالاهایی که مشابه تولید داخل دارند مغایر با آموزه های اقتصاد مقاومتی است، مسئولان ارشد صنایع کشور باید نسبت به محدودیت واردات این کالاها حساس باشند.
عضو كميسيون كشاورزي و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تلاش همه مسئولان کشور و دغدغه مجلس و دلسوزان نظام، سرپا نگه‌داشتن صنایع و رونق بیشتر بخش صنعت، ایجاد اشتغال و درآمد در كشور است، گفت: واردات كالاهايي كه مشابه داخلي دارد و توليدات داخل نيز به لحاظ كيفيت و قيمت قابل رقابت با انواع وارداتي است، جفا به توليدكننده، توليد، اقتصاد كشور و اجرايي شدن اصول اقتصاد مقاومتي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار