پاکبانان به یاری شهرداری اردبیل آمدند

شهردار اردبیل گفت: پاکبانان تعدادی از جوانان علاقه‌مند هستند که در تنظیف معابر شهری به مأموران شهرداری کمک می‌کنند و اقدام آن ها از سوی مردم و مسئولان با استقبال گسترده همراه است.
کد خبر: ۳۳۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 20 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌ اللهیان در حاشیه مراسم عزاداری روز اربعین تصریح کرد: طرح پاکبان با هدف جلب مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در تنظیف معابر شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح به مدت دو سال است که با همکاری شهرداری اردبیل و سازمان‌های مردم‌نهاد در رویدادهای مختلف از جمله ایام عاشورا و تاسوعا و اربعین حسینی اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل متذکر شد: پاکبانان تعدادی از جوانان علاقه‌مند هستند که در تنظیف معابر شهری به مأموران شهرداری کمک می‌کنند و اقدام آن ها از سوی مردم و مسئولان با استقبال گسترده همراه است.

 

لطف‌اللهیان با یادآوری فعالیت مثبت و ارزنده پاکبانان در دهه اول ماه محرم افزود: در اربعین حسینی نیز ۵۰ پاکبان در تنظیف معابر عمومی با شهرداری همکاری می‌کنند.

وی خواستار همراهی و همکاری شهروندان با پاکبانان شد و تأکید کرد: در این ایام به دلیل نذورات و احسانات مصرف ظروف یکبار مصرف با افزایش همراه است و منجر به آلودگی معابر عمومی می‌شود.

شهردار اردبیل متذکر شد: هر قدر شهروندان از ریختن زباله در معابر عمومی خودداری کنند، از زحمات مأموران شهرداری و پاکبان ها کاسته می‌شود و انتظار داریم شهروندان در حفظ بهداشت و نظافت شهری شهرداری را یاری کنند.

لطف‌اللهیان با اشاره به حضور نیروهای شهرداری در مراسم اربعین حسینی از دایر شدن سه ایستگاه صلواتی از سوی شهرداری اردبیل خبر داد و افزود: در ایستگاه‌های صلواتی خدمات و نذورات به مردم شهر ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار