استقرار ۱۶ دستگاه آمبولانس در مسیر زوار کربلا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: 87 نجاتگر و راننده با 16دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه خودرو نجات در پایگاههای ثابت، سیار و موقت جاده های این استان مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۳۳۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹ 21 November 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: یک هزار و 572 زائر اربعین حسینی در یک هفته گذشته در پایگاههای بین راهی هلال احمر همدان اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا؛ بهروزکارخانه ای ایرنا افزود: پایگاه امداد جاده ای این استان برای اسکان اضطراری زائران حسینی به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده اند.

وی اضافه کرد: درشرایط اضطراری علاوه بر اسکان در راه ماندگان جیره خشک وتغذیه مناسب تا زمان مساعد شدن هوا و باز شدن راه ها در اختیار مسافران قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: البته این به منزله تامین همه مایحتاج مسافران نبوده بلکه آنها نیز در صورت فراهم بودن شرایط باید وسایل و غذای مورد نیاز را با پرداخت هزینه تامین کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار کرد: 106هزار تخته پتو در اختیارمساجد و ایستگاههای صلواتی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا کارخانه ای اضافه کرد: همچنین 12 تخته چادر برای ادای فرضیه نماز واستراحت زائران اربعین برپا شده است.

وی گفت: 12 پایگاه ثابت در جاده های این استان وجود دارد که با توجه به قرار گرفتن در ایام اربعین و ازدحام زائران پنج پایگاه امداد جاده ای سیار و موقت نیز به این تعداد افزوده شد.

وی بیان کرد: پایگاه های ثابت امداد جاده ای به تیم پشتیبانی ، خودروهای سنگین، چند دستگاه وانت سواری و خودروی دستگاه آمبولانس مجهز هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: 87 نجاتگر و راننده با 16دستگاه آمبولانس و هفت دستگاه خودرو نجات در پایگاههای ثابت، سیار و موقت جاده های این استان مشغول خدمت رسانی هستند.

کارخانه ای اضافه کرد: 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو امدادی به مرز مهران اعزام شده اند همچنین یک تیم 12نفره هم برای امداد رسانی به کربلا اعزام شده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار