فعال بودن 1675 تخت بیمارستانی در قم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر در استان قم 10 بیمارستان، شش کلینیک ویژه با هزار و 675 تخت در استان قم فعال است که ضریب اشغال تخت ها نیز 72 درصد است.
کد خبر: ۳۳۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 03 December 2016
به گزارش تابناک قم، دکتر اکرمی امروز در همایش مدیران و مسئولان توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، گفت: یکی از برنامه ها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی قم در بخش آموزش راه اندازی دانشکده سلامت و دین بود که از قم نیز چنین انتظاری می رفت.

وی گفت: در حال حاضر در استان قم 10 بیمارستان، شش کلینیک ویژه با هزار و 675 تخت در استان قم فعال است که ضریب اشغال تخت ها نیز 72 درصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: هزار و 634 پرستار، 580 ماما،196 دندان پزشک به همراه 477 پزشک متخصص در قم فعالیت می کنند و از سوی دیگر 59 خانه بهداشت و 144 پایگاه بهداشتی در قم دایر است.

دکتر اکرمی گفت: در راستای طرح تحول خدمات قابل توجهی انجام شده و در حوزه بهداشت در قالب این طرح نخستین استانی بودیم که در کل استان طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت را اجرایی کردیم.

وی به ساخت و سازهای بیمارستانی در قم اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه ها، پروژه بیمارستان فرقانی است که چندین سال متوقف شده بود اما در این دولت اجرایی و در مرحله تجهیز بیمارستان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی دیگراز بیمارستان ها احداث بیمارستان 110 تختخوابی امیرالمومنین(ع) است که اسفند ماه سال 93 کلنگ زنی شد و به همت خیر محترم در حال احداث است که 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکتر اکرمی به بیمارستان در دست احداث شهدای نیروگاه اشاره کرد و گفت: این بیمارستان نیز با 83 درصد پیشرفت در حال احداث است که امیدواریم بتوانیم تا سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسانیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار