رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمان قزوین:

۱۲۰۰۰ نفر از کارگران ساختمانی قزوین بیمه هستند

رئیس کانون انجمن های صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمان قزوین گفت:۱۲ هزار نفر از کارگران صنعت ساختمان در ۱۶ رشته شغلی از مزایای بیمه تامین اجتماعی استان بهره مند شده اند.
کد خبر: ۳۴۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 12 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید محمد حسینی آشتیانی ظهر یکشنبه در دیدار با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دو هزار نفر از استادکاران و کارگران صنعت ساختمان نیز با ثبت نام در سایت مربوطه برای برقراری بیمه تامین اجتماعی در استان ثبت نام کرده اند که مراحل پایش و غربالگری این اقشار در دست بررسی است.

وی افزود: تا پایان سال جاری نیز پیش بینی می شود دو هزار نفر از کارگران صنعت ساختمان استان با دریافت کارت مهارت برای برخورداری از مزایای بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کنند.

آشتیانی بیان کرد: اختصاص زمین از سوی شهرداری قزوین برای احداث جایگاه دائمی کارگران صنعت ساختمان از ضروریات است تا از پراکندگی این قشر در سطح میادین شهر و ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری شود.

وی تشکیل کلاس های آموزشی ایمنی و ارتقا مهارت را از اهداف برنامه های کانون برای جلوگیری از مخاطرات جانی برای این قشر موثر دانست و گفت: در حال رایزنی با مسئولان ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت عمرانی استانداری قزوین برای افزایش سطح مهارت و ایمنی استادکاران وکارگران صنعت ساختمان استان قزوین هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار