نماینده مجلس:

دفتر نمایندگی وزارت خارجه در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی های انجام شده، دفتر نمایندگی وزارت خارجه در حوزه گردشگری و انتقال سرمایه در این استان ایجاد می شود.
کد خبر: ۳۴۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 13 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، اردشیر نوریان افزود: با توجه به ظرفیت های استان در حوزه گردشگری بویژه گردشگری طبیعی تلاش می شود تا با فعال سازی این دفتر نمایندگی بتوان در جذب سرمایه گذار و بهره گیری از فرصت های موجود بیش از پیش اقدام کرد.
وی ادامه داد: همچنین با فعالیت این مرکز مشکلات کنسولی و حقوقی اتباع استان در کویت حل و فصل می شود.
نوریان تصریح کرد: وزیر امور خارجه کشورمان در هماهنگی های انجام شده قول داده است چنانچه محل استقرار این دفتر نمایندگی در استان آماده شد، نیروی انسانی مورد نیاز را تامین نماید.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس، میانگین درآمد مردم استان در بین استانهای کشور را بسیار پایین اعلام کرد و گفت: میانگین درآمد مردم استان در بین استان های کشور در رتبه 30 قرار دارد و ضروری است تا با تسهیل امر سرمایه گذاری در استان و رفع موانع موجود بتوان سطح معیشت مردم را ارتقا داد.
با توجه به اهمیتی که دولت تدبیر و امید برای بخش گردشگری قائل است و همچنین نامگذاری این استان به قطب گردشگری طبیعی کشور که از سوی دکتر روحانی در سفر نخست هیات دولت به این استان انجام گرفت، دفتر نمایندگی وزارت خارجه در حوزه گردشگری بزودی راه اندازی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار