ضرورت نظارت بر نحوه هزینه کرد بودجه شهرداری کرج

فرسوده شدن یک پل بعد از 2 ماه و 10 روز

پل سوم خرداد کرج در حالی که تنها 2 ماه و 10 روز از افتتاح رسمی آن می گذرد، به گفته مدیر منطقه 4 شهرداری کرج فرسوده شده، البته این مدیر دقایقی بعد حرف خود را تکذیب کرد.
کد خبر: ۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 12 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در اظهارات تعجب‌برانگیزی که پایگاه خبری شهرداری کرج آن را منتشر کرده، گفته است: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پل سوم خرداد مهرشهر در این منطقه بهسازی می شود!
سید رضا فیض اظهار داشت: عملیات نورپردازی زیر پل سوم خرداد مهرشهر در این منطقه، از سوی عوامل حوزه خدمات شهری آغاز شده است و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال، نورپردازی و رنگ آمیزی جداره های پل سوم خرداد در حال انجام می باشد.
فیض افزود: با توجه به فرسودگی نمای پل و عدم وجود روشنایی آن، حوزه های خدمات شهر و زیباسازی منطقه 4 شهرداری کرج به دنبال بهبود سیمای پل سوم خرداد اقداماتی را در نظر گرفته اند و در حال اجرایی کردن آنها می باشند.
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که زمان زیادی از افتتاح و بهره‌برداری از پل فوق نگذشته و معلوم نیست که سازه‌های پل سوم خرداد چگونه انتخاب و به کار برده شده که ظرف مدت اندکی به قول مدیر منطقه 4 شهرداری کرج نمای آن فرسوده شده است.
بر اساس آرشیو اخبار رسانه‌ها از جمله پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج، یک لاین از پل فوق اواسط سال 92 به بهره برداری رسید.
در تاریخ بیستم مهر 92 علی اصغر کمالی معاون فنی و عمرانی وقت شهرداری کرج از بهره‌ برداری از مسیر جنوب به شمال پل سوم خرداد،‌ همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.
در نهایت رمپ‌های ورودی پل سوم خرداد مهرشهر از سمت اتوبان تهران – قزوین (شرق به غرب) و بالعکس از سمت اتوبان قزوین – تهران (غرب به شرق) به مهرشهر در یازدهم اسفند 93 یعنی 2 ماه و 10 روز قبل افتتاح شد.
حال پس از تنها 2 ماه و 10 روز از افتتاح رسمی این پل، یکی از مدیران شهرداری می گوید پل سوم خرداد کرج فرسوده شده و نیاز به بهسازی دارد؟؟؟
از سوی دیگر سید رضا فیض مدیر منطقه 4 شهرداری کرج اعلام کرده که تنها 500 میلیون ریال برای نورپردازی و رنگ آمیزی نمای پل تخصیص داده شده است.
به نظر می‌رسد که باید نظارت‌های بیشتری بر نحوه هزینه کرد بودجه شهرداری کرج از سوی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی اعمال شود.
در همین رابطه خبرنگار تابناک با سید رضا فیض تماس گرفت و وی خبر پایگاه رسمی شهرداری کرج را تکذیب کرد.
فیض گفت: من نگفتم که پل فرسوده شده، نمای زیر پل نیاز به رنگ آمیزی دارد.
این مسئول افزود: پولدارها از روی پل می روند و زیر پل را نمی بینند، اما مردمی که مجبور به تردد از زیر پل هستند، با صحنه‌های بدی از جمله نصب تبلیغات تخلیه چاه مواجه می شوند و به همین دلیل طی طرحی برای رنگ آمیزی و نورپردازی زیر پل اقدام کردیم.
فیض در پایان درباره اعتبار 50 میلیون تومانی برای رنگ آمیزی زیر پل سوم خرداد کرج گفت: هزینه کردن اعتبارات بر اساس چارچوبی انجام می شود که کارشناسی شده است.
وی از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
این همان پلی است که آقای شهردار ترکاشوند ادعا می کرد زودتر از موعد ساخته شده؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار