قدردانی فرماندار مهاباد از نیروی انتظامی

معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه مهاباد از خویشتنداری نیروی انتظامی در کنترل و مدیریت حادثه هفته گذشته این شهر قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 12 May 2015

جعفر کتانی روز سه شنبه در نشستی با حضور جمعی از بانوان این شهرستان افزود: حادثه هفته گذشته مهاباد یک مساله شخصی بود که برخی از افراد، ناآگاهانه می خواستند این مساله را به یک مساله اجتماعی تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی در این حادثه با خویشتنداری خود و مدارا با اعتراض کنندگان از گسترش ابعاد این حادثه جلوگیری کردند.

وی گفت: در روز حادثه افرادی می خواستند، با ایجاد ناآرامی و تخریب اموال مردم در این شهر، فضای شهر را ناآرام جلوه دهند که ملایمت و خویشتنداری نیروی های انتظامی به آنها اجازه نداد که به هدفشان برسند.

کتانی افزود: تنها در سایه امنیت پایدار می توان به پیشرفت و توسعه دست پیدا کرد و همه افراد جامعه نیز باید در ایجاد و حفظ این فضای امن و پایدار در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار مهاباد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تغییرات روز افزون در جامعه گفت: امکانات و رفاه امروز جامعه که به برکت پیشرفت در عرصه های مختلف ایجاد شده، باعث تغییرات و شکاف در بین نسل ها نیز شده است.

وی اضافه کرد: نیازها و خواسته های نسل های امروز با نسل های گذشته متفاوت بوده و این امر باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

کتانی به تهاجم فرهنگ غرب به کشورهای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی می خواهند با تهاجم فرهنگی خود ارزش های دینی و اخلاقی را در جوامع اسلامی کم رنگ کرده و بر دیگر جوامع سلطه فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: در فرهنگ جوامع اسلامی باورها و اعتقادات بسیار مثبت و ارزنده ای وجود دارد که نظیر آنها در سایر جوامع دیده نمی شود.

در ادامه این نشست بانوان مهابادی نیز سوالاتی در مورد مسایل و مشکلات شهر و بانوان بیان کردند.

تشکیل کارگروه هایی برای بررسی مشکلات و کمبودهای جامعه و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها، برگزاری مستمر و منظم جلسات کارگروه به صورت ماهیانه و حضور بیشتر انجمن اولیا و مربیان در مدارس از مصوبات این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار