آتش‌نشانی اردبیل با کمبود نیرو مواجه است

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: این مجموعه با کمبود نیروهای عملیاتی مواجه است.
کد خبر: ۳۴۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 16 December 2016
به گزارش تابناک اردبیل، محمدرضا یعقوبی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل گفت: تعداد نیروی استاندارد یک ایستگاه آتش‌نشانی در هر شیفت ۱۲ نفر و در سه شیفت فعالیت نیروها ۳۶ نفر است.

وی افزود: این در حالی است که در هر شیفت فعالیت ایستگاه‌های اردبیل تنها شش نفر مشغول به فعالیت هستند و این تعداد به اضافه مسئول ایستگاه و فرمانده شیفت است.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تأکید کرد: زمانی نیروی ایستگاه‌ها به مراتب بیشتر بود اما در مقطعی تعداد قابل‌توجهی نیرو بازنشسته شد و این موضوع موجب شده در وضعیت فعلی با کمبود مواجه شویم.

یعقوبی با بیان اینکه دو سال گذشته برای جبران کمبود آزمون استخدامی برگزار و ۷۲ نفر پذیرش شد، اضافه کرد: این تعداد به دلیل اینکه در آزمون عملی نمره حدنصاب را نمی‌توانستند دریافت کنند مجبور به تکرار آزمون شدند و به همین دلیل جذب آن ها با تأخیر مواجه شده است.

وی تأکید کرد: علاوه بر این تأمین اعتبار لازم برای به کار گیری نیروها نیز ضروری است و در نهایت تعداد قبولی بستگی به استانداری و شهرداری اردبیل دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تأکید کرد: با توجه به کمبود نیروی عملیاتی آتش‌نشان انتظار می‌رود وضعیت نیروها سریعاً مشخص شده و تمهیدات جذب آن ها اندیشیده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار