تیم قطران کاوه گرگان مغلوب هیات بسکتبال خراسان رضوی شد

در هفته نهم رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور و از گروه شمال تیم قطران کاوه گرگان عصر جمعه در برابر میزبان مشهدی خود هیات بسکتبال خراسان رضوی مغلوب شد.
کد خبر: ۳۴۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 24 December 2016
 در هفته نهم رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور و از گروه شمال تیم قطران کاوه گرگان عصر جمعه در برابر میزبان مشهدی خود هیات بسکتبال خراسان رضوی مغلوب شد.

به گزارش ایرنا در 5 دقیقه نخست کواتر اول این دیدار بازی خوب قطران کاوه باعث شد تا نتیجه 10بر7 به سود این تیم ثبت شود ولی در ادامه این کواتر 14 بر 13 به سود تیم گرگانی به پایان رسید.
در اواسط کوارتر دوم نتیجه دو تیم در امتیاز 21 به تساوی رسید و در انتها تیم میزبان در خانه بسکتبال مشهد از جوانان گرگان با نتیجه 31 بر 27 پیشی گرفت.
ادامه بازی قطران کاوه با هیات بسکتبال خراسان رضوی به سود مشهدی ها رقم خورد، در کوارتر سوم این تیم با 10 امتیاز اختلاف از تیم گرگان سبقت گرفت و نتیجه 49 بر39 بر اسکور بورد سالن سجاد مشهد نقش بست.
در کوارتر پایانی با وجود تلاش تیم گرگانی تابلوی امتیازات سالن سجاد (خانه بسکتبال مشهد )نتیجه 62به 56 را به تماشاگران مشهدی نشان داد و قطران کاوه در کمال شایستگی بازی را به هیات بسکتبال خراسان رضوی واگذار کرد. 
شاگردان صالح مخدومی در تیم قطران کاوه گرگان به جز سه بازیکن میهمان و غیر بومی، مابقی بومی هستند و تمامی بازیکنان به جز دو بزرگسال، زیر 22 سال سن دارند.
صابر مخدومی، رهام کبیر، کامیار صادق زاده، حسین خلیلی و محمد کمالوند از بازیکنان اصلی این تیم در این فصل از رقابت ها هستند. 
قطران کاوه که قبل از این دیدار در رده چهارم جدول بود با نتیجه این بازی به رتبه پنجم تنزل کرد.
رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دو گروه هشت و 10 تیمی شمال و جنوب برگزار می شود که در گروه شمال با 'قطران کاوه گرگان'، تیم های مهرام تهران، هیات بسکتبال البرز قزوین، آرارات تهران، پارسا مشهد، هیات بسکتبال کردستان، پرواز اصفهان و هیات بسکتبال خراسان رضوی حضور دارند.
همچنین در گروه جنوب تیم های نفت امیدیه، آدمیس میناب، مهروبان نوین، صنعت مس کرمان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان، ساحل نشینان بوشهر، پدافند رعد دزفول و هیات بسکتبال اراک شرکت دارند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار