جزئیات همایش ملی مدیریت خدمات شهری

سومین همایش ملی مدیریت خدمات شهری شهرداری‌های کشور در یزد، با تاکید بر توسعه خدمات مدیریت شهری شهرداری‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 13 May 2015
به گزارش تابناک یزد، در حاشیه مراسم اختتامیه سومین همایش سراسری معاونان خدمات شهری شهرداریهای کلان شهرها و مراکز استان‌ها که به میزبانی یزد برگزار شد، با بیان اینکه هر ساله وزارت کشور به منظور ایجاد هماهنگی بین مسئولان و مدیران موثر در مدیریت شهری نسبت به برگزاری این همایش اقدام می‌کند، اظهار داشت: اهمیت مدیریتی شهری همراه با وسعت مساحت شهرنشینی استان‌‌ها در حال افزایش است.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به اهمیت بروز‌رسانی قوانین و مقررات مدیریت شهری گفت: بیش از 70 درصد از فعالیت‌های اجرایی شهرداری‌ها به عهده معاونان خدمات شهری گذاشته شده است.

امین مقدم با اشاره به ضرورت مکانیزه شدن بسیاری از فعالیت‌های معاونت خدمات شهری افزود: تجزیه و تحلیل ساختار جدید ابلاغ شده در مورد سازمان‌های تابعه شهرداری‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این همایش بود.

وی تبیین تمام زوایای ساختار جدید مدیریت بحران و ارائه نظر در مورد تدوین قانون جامع ایمنی را از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش عنوان کرد و تصریح کرد: بررسی چگونگی مدیریت صحیح مشاغل مزاحم شهری، میادین میوه و تره‌بار و اهمیت ارتباط موثر بین دستگاه‌هایی از قبیل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تعاونی‌های روستایی با شهرداری‌ها در استان‌های مختلف، از جمله مسائل ارائه شده در این همایش بود.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به اهمیت ایجاد تعامل یزد با دیگر استان‌های کشور به منظور ارتقای سطح خدمات شهری گفت: استفاده از تجارب مفید استان‌های مختلف کشور در ایجاد تحول مدیریت شهری امری مهم است.  

بازدید معاونان خدمات شهری کشور از سطح شهر یزد به ویژه بافت تاریخی و بیان نکته نظرات در مورد فضای سبز، نورپردازی و منظر شهری در یزد از دیگر اقدامات اجرا شده در این همایش بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار